صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






كسب علم متعهدانه ادامه راه شهداست

كسب علم و دانش متعهدانه توسط دانش آموزان و دانشجویان ادامه راه شهدای دفاع مقدس است. به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ محمد بهاری روز یكشنبه در آیین صبحگاه دانش آموزی تالش با تبریك هفته دفاع مقدس به دانش آموزان افزود: با جهاد در راه كسب علم و دانش و تلاش در راه سازندگی كشور، […]

کد خبر : 10 | 8:26 ب.ظ | ۳ مهر , ۱۳۹۱

كسب علم و دانش متعهدانه توسط دانش آموزان و دانشجویان ادامه راه شهدای دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ محمد بهاری روز یكشنبه در آیین صبحگاه دانش آموزی تالش با تبریك هفته دفاع مقدس به دانش آموزان افزود: با جهاد در راه كسب علم و دانش و تلاش در راه سازندگی كشور، می توان راه بزرگان این آب و خاك را ادامه داد.

وی بیان كرد: دانش آموزان با الگو قرار دادن بزرگان این مرز و بوم كه در راس آنها شهدای دوران دفاع مقدس قرار دارند، باید در جهت رشد و پیشرفت كشور گام بردارند.

وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ماندگار این كشور است كه به دست تك تك دلبستگان این كشور اسلامی رقم خورد.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش نیز در این مراسم با اشاره به تقارن سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس و یادآوری گوشه ای از ایثارگری های شهدای گرانقدر بیان كرد: ما وامدار شهدا هستیم و باید در پیروی از راه آن بزرگان بكوشیم.

كاوس كرمی گفت: همانگونه كه شهدای جنگ تحمیلی با ایثار و فداكاری و گذشتن از جان خویش كشور و انقلاب را بیمه كردند ، امروز نیز دانش آموزان به عنوان فرداسازان این مرز و بوم بایستی تلاش كنند تا با ارتقای علمی و اخلاقی خود برای رسیدن به كمال و موفقیت كشور گام بردارند.

وی افزود: دیروز همزمان با سراسر كشور با آغاز سال تحصیلی جدید تعداد 550 آموزشگاه شهرستان پذیرای 35 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف بود.

به گزارش ایرنا ، در نخستین روز از ماه مهر ، ضمن نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس و زنگ مقاومت ، 35 هزار دانش آموز شهرستان تالش طی آیینی كه در محل دبستان پسرانه رازی برگزار شد ، سال تحصیلی 92-91 آغاز كردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد