صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جشن بزرگ انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی گیلان

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ایران اسلامی اکنون به یک نظام مقتدر به لحاظ سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... شده است که این افتخار موجب شده تا خشم دشمنان برانگیخته شود. حسن بهبودی در مراسم گرامیداشت 34 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات بیمارستان الزهراء(س) رشت برگزار شد با اشاره به پیچیدگی های خاص در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: رهبری و مردم از مهم ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است.

کد خبر : 1002 | 11:42 ق.ظ | ۱۷ بهمن , ۱۳۹۱

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ایران اسلامی اکنون به یک نظام مقتدر به لحاظ سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و … شده است که این افتخار موجب شده تا خشم دشمنان برانگیخته شود.

حسن بهبودی در مراسم گرامیداشت 34 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات بیمارستان الزهراء(س) رشت برگزار شد با اشاره به پیچیدگی های خاص در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: رهبری و مردم از مهم ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به نقش نهضت جنگلی در پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: نهضت جنگل که مبدا تحولاتش در گیلان بود با سردمداری میرزاکوچک خان جنگلی و با به کارگیری نیروهای بومی و غیر بومی نقش بسیار ارزنده ای در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان به سیر تاریخی تبعید حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام راحل با شکل دهی مبارزاتی توانست انقلاب اسلامی را در مسیر اصلی خود هدایت کند.

بهبودی با بیان اینکه امام راحل توانست با درایت و تدبیر درست ملت را حول محور واحدی جمع کند تصریح کرد: اکنون ملت ایران با وحدت حاکم سرنوشت خود هستند و به کوری چشم دشمنان پیشرفت های مختلفی را در عرصه های گونانگون کسب نموده اند.

وی استقلال را یکی از دستاوردهای امام راحل برشمرد و ادامه داد: ایران اسلامی اکنون به یک نظام مقتدر به لحاظ سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و … شده است که این افتخار موجب شده تا خشم دشمنان برانگیخته شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با اشاره به پیشرفت های کشور در بعد علمی خاطرنشان کرد: موفقیت های بدست آمده در بخش علمی بیانگر استقلال کشور و توانمندی نیروهای علمی است که توانسته اند به این موفقیت ها دست یابند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد