صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت فرا رسیدن یوم الله بیست و دوم بهمن

بیست و دوم بهمن جشن خجسته آحاد ایرانیان، روز رسیدن به استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، روز وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران است. ملت های جهان به تأسی از این وحدت برخاسته از آموزه های اسلام درس بیداری و آگاهی می آموزند.

کد خبر : 1034 | 6:19 ب.ظ | ۱۷ بهمن , ۱۳۹۱

1

بیست و دوم بهمن جشن خجسته آحاد ایرانیان، روز رسیدن به استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، روز وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران است. ملت های جهان به تأسی از این وحدت برخاسته از آموزه های اسلام درس بیداری و آگاهی می آموزند. بیست و دوم بهمن روز ملتی است که زن ومرد، جوان و نوجوان در حرکت عظیم خویش درس ولایت پذیری را مرور خواهند نمود تا دشمنان نظام مقدس اسلامی از شعور انقلابی ملت شرمگین شوند و دست ازتوطئه های بیهوده بردارند. بیست ودوم بهمن امسال همزمان با پنجاهمین سالروز قیام خونین پانزدهم خرداد سال 42 است روزی که پایه های پولادین نهضت امام خمینی (ره) بنا نهاده شد تا دلهای مشتاق و ایمانی بر بلندای آن اذان وحدت مسلمین را سر دهند و ثمره سالها رشادت، مقاومت و پیروی از ولایت فقیه را در بیداری اسلامی کشورهای منطقه بیابند. بیست ودوم بهمن فرصتی است که در آن هزارن جوان دانشمند ایران و آحاد ملت دست در دست هم دهند تا از تحریم های کور دشمن به نفع استقلال اقتصادی و تحکیم تولید ملی بهره گیرند. در راهپیمایی شکوهمند بیست و دوم بهمن شرمساران و فریفتگان خواهند فهمید که ملت ایران بر آسمان ولایت فقیه سر می ساید و یاوه سرایان بی خرد را شرمنده حضور خویش خواهند نمود.
بی شک ملت مسلمان ایران نشان داده اند که تحت فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای((مدظله العالی)) آماده مبارزه با همه فتنه های داخلی و خارجی هستند. این بار نیز که دشمنان با همدستی یکدیگر تحریم های مغرضانه ای علیه ملت ایران تدارک دیده اند و برخی افراد نیز در همسویی با تحریم ها همدلی مردم را نادیده می انگارند، خواهند دید که ملت ایران در سراسر کشور حضور مقتدرانه خویش را به اثبات خواهند رساند تا معاندان بدانند که این ملت در هموارۀ تاریخ انقلاب اسلامی پشتیبان ولایت فقیه بوده و مقتدای خویش را تنها نخواهد گذاشت. مردم خداجوی استان گیلان نیز در این جشن بزرگ انقلاب همانند طلیعه داری خود در هشتم دی ماه سال 88 نشان خواهند داد که حضور بی شمار آنان قوت قلب برای دلسوزان انقلاب اسلامی و گامی بلند برای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در جهت حفظ همبستگی ملی و پیشرفت و تعالی کشور خواهد بود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پنجاهمین سال نهضت مردمی امام خمینی (ره) حضور آحاد ملت مسلمان استان گیلان در راهپیمایی بزرگ بیست و دوم بهمن را نشانه عزم و اراده ملت و تجدید عهد با آرمان های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری می داند.
لازم به ذکر است راهپیمائی یوم الله بیست و دوم بهمن در سراسر استان و در شهر رشت رأس ساعت 30/9 صبح از مسیرهای شش گانه ذیل آغاز می گردد؛

مسیر شماره یک: سپاه پاسداران، میدان فرهنگ، چهار راه قدس(میکائیل)، خیابان مطهری، میدان صیقلان، خیابان شریعتی، میدان شهدای ذهاب «میدان شهرداری»

مسیر شماره دو: مسجد الجواد(سبزه میدان)، خیابان لاکانی، میدان دفاع مقدس، خیابان حافظ، چهار راه قدس(میکائیل)، خیابان امام خمینی(ره)، میدان شهدای ذهاب «میدان شهرداری»

مسیر شماره سه: دانشکده علوم پایه، خیابان نامجو، چهار راه قدس(میکائیل )، خیابان امام خمینی(ره)، میدان شهدای ذهاب «میدان شهرداری»

مسیر شماره چهار: میدان شهید انصاری (چهار راه گلسار)، خیابان تختی، خیابان شریعتی، میدان شهدای ذهاب «میدان شهرداری»

مسیر شماره پنج: مهدیه رشت، خیابان شهداء، میدان بسیج (صیقلان)، خیابان شریعتی، میدان شهدای ذهاب «میدان شهرداری»

مسیر شماره شش: مسجد جامه کاسه فروشان، خیابان شهید مطهری، میدان بسیج (صیقلان)، خیابان شریعتی، میدان شهدای ذهاب «میدان شهرداری»






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد