صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ارسال 358 اثر به جشنواره مطبوعات فجر گیلان

دبیر جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فجر گیلان از ارسال 358 اثر در 11 زمینه به دبیرخانه این جشنواره استانی خبر داد. هادی طوماری در نشست مسئولان کمیته‌های جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فجر گیلان با بیان اینکه رسانه‌های استان از 15 آذر ماه امسال با موضوع دهه فجر فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کردند، اظهار کرد: جشنواره مطبوعات بهار رسانه‌های گیلان است.

کد خبر : 1044 | 2:28 ب.ظ | ۱۸ بهمن , ۱۳۹۱

دبیر جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فجر گیلان از ارسال 358 اثر در 11 زمینه به دبیرخانه این جشنواره استانی خبر داد.

هادی طوماری در نشست مسئولان کمیته‌های جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فجر گیلان با بیان اینکه رسانه‌های استان از 15 آذر ماه امسال با موضوع دهه فجر فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کردند، اظهار کرد: جشنواره مطبوعات بهار رسانه‌های گیلان است.

وی از ارسال 358 اثر به دبیرخانه جشنواره مذکور خبر داد و افزود: حدود 20 اثر در حوزه عکس و بقیه نیز در بخش‌های مطبوعات و خبرگزاری‌ها هستند.

دبیر جشنواره مطبوعات فجر گیلان با اشاره به آغاز داوری‌ها از 28 بهمن‌ ماه جاری در بخش میانی، گفت: داوران میانی جشنواره از پیشکسوتان و اساتید روزنامه‌نگاری استان بوده و داوران نهایی نیز از کشور هستند.

وی زمان برگزاری اختتامیه جشنواره را روز چهارشنبه 16 اسفند امسال و با حضور مهمانان ملی عنوان کرد و گفت:این جشنواره دارای بخش‌های جانبی تجلیل از خانواده مرحوم علی طاهری پیشکسوت مطبوعات کشور و گیلان، تجلیل از 10 خبرنگار برگزیده شبکه باران، تجلیل از پنج روابط عمومی برتر استان و خبرنگاران گیل فجر است.

*معرفی روابط‌ عمومی‌های پرکار و کم‌کار به استاندار گیلان

طوماری به نشست شورای جشنواره به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اشاره کرد و افزود: با توجه به پیشنهاد اعضا و تصویب آن، علاوه بر انتخاب پنج روابط عمومی برتر، پنج روابط عمومی کم‌کار نیز به استاندار گیلان معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی فجر گیلان با همکاری استانداری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، صدا و سیمای مرکز استان، موسسه خانه مطبوعات و واحد استانی سرای روزنامه‌نگاران و با ابتکار کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان برگزار می‌شود.

*مهلت ارسال آثار تمدید نمی‌شود

دبیر جشنواره مطبوعات فجر گیلان از علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره مذکور خواست که آثار خود را تا 28 بهمن‌ ماه جاری به نشانی رشت، خیابان حافظ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه هشتم، اداره روابط عمومی، دبیرخانه جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی دهه فجر گیلان ارسال کنند.

وی تاکید کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره به دلیل برنامه‌ریزی مراحل داوری و هماهنگی در سطوح کمیته‌ها قابل تمدید نیست.

طوماری یادآور شد: از آنجا که نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی فجر گیلان به لحاظ کیفی در تراز ملی برگزار می‌شود، بنابراین نهایت تلاش به ‌کار گرفته شده تا داوری آثار این جشنواره در بالاترین سطح انجام شود.

وی درباره شرایط شرکت در جشنواره بیان کرد: شرکت کنندگان باید با تکمیل فرم ثبت نام به صورت کامل، آثار خود را در فاصله زمانی دی تا 25 بهمن ماه سال جاری که در یکی از نشریات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری دارای مجوز منتشر شده است را در جشنواره شرکت دهند.

*سال آینده جشنواره فجر گیلان منطقه‌ای برگزار می‌شود

دبیر جشنواره مطبوعات فجر گیلان با اشاره به درخواست اصحاب رسانه استان‌های مختلف کشور برای ملی شدن جشنواره در سال آینده، افزود: در صورت تأمین اعتبار، جشنواره فجر سال آینده به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود.

وی با قدردانی از استاندار، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، اذعان کرد: جشنواره مطبوعات فرصتی برای بررسی کیفی آثار اهالی رسانه در استان است تا در سایه رقابت شاهد افزایش سطح محتوایی رسانه‌ها باشیم.

طوماری، یکی از مهم‌ترین اهداف جشنواره مطبوعات را ارتقای فعالیت‌های رسانه‌ای خواند و متذکر شد: امیدواریم با هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره شاهد ارتقای چشمگیر رسانه‌ای در استان باشیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد