صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بازخوانی خاطرات دوران پیروزی انقلاب در شهرستان آستانه اشرفیه

فرماندار ماسال در آیین بازخوانی خاطرات دوران پیروزی انقلاب در آستانه اشرفیه گفت: انقلاب اسلامی به بركت خون پاك شهیدان والامقام همچنان پایدار است. به گزارش ایرنا، 'سیدرضا جواد پور' روز سه شنبه در این آیین كه با حضور فرماندار و جمعی از مردم و مسوولان آستانه اشرفیه برپا شد، افزود: همه وظیفه داریم تا از ارزش های والای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جانانه پاسداری كنیم.

کد خبر : 1046 | 2:29 ب.ظ | ۱۸ بهمن , ۱۳۹۱

فرماندار ماسال در آیین بازخوانی خاطرات دوران پیروزی انقلاب در آستانه اشرفیه گفت: انقلاب اسلامی به بركت خون پاك شهیدان والامقام همچنان پایدار است.

به گزارش ایرنا، ‘سیدرضا جواد پور’ روز سه شنبه در این آیین كه با حضور فرماندار و جمعی از مردم و مسوولان آستانه اشرفیه برپا شد، افزود: همه وظیفه داریم تا از ارزش های والای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جانانه پاسداری كنیم.

این شهروند آستانه ای كه در آن دوران به عنوان یكی از مبارزان انقلابی علیه رژیم طاغوت فعالیت می كرد، با نقل خاطراتی از آن زمان بیان كرد: مردم آستانه اشرفیه همگام با دیگر نقاط كشور در پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی نقش تاثیرگذاری داشتند.

جوادپور گفت: در سال 57 شهر مذهبی آستانه اشرفیه شاهد رویدادها و حوادث بسیار مهمی بود كه نشانگر اندیشه ی مبارزاتی مردم منطقه علیه رژیم ستمشاهی بوده است.

وی در ادامه با بیان خاطرات خود در خصوص مبارزات مردم آستانه اشرفیه علیه رژیم ستمشاهی افزود: مردم این شهرستان به منظور پیروزی انقلاب اسلامی و در اطاعت از بنیانگذار جمهوری اسلامی لحظه ای دست از مبارزه بر نداشتند و حتی فشارها و تهدیدهای ماموران و عوامل امنیتی رژیم نتوانست اراده مردم آستانه اشرفیه را در جهت مقابله و مبارزه با ستم سست كند.

فرماندار شهرستان ماسال یادآور شد: مردم ولایت مدار آستانه اشرفیه برای پیروزی انقلاب اسلامی شهدای والا مقامی را تقدیم انقلاب اسلامی كردند كه باید راهشان ادامه یابد.

به گزارش ایرنا، در ادامه این آیین سرودی با موضوع انقلاب از سوی گروه سرود دبیرستان دخترانه بوعلی سینای آستانه اشرفیه اجرا شد.

همچنین در این آیین نمایشنامه ای با عنوان قلب =پمپاژ از سوی هنرمندان گروه نمایش تی تی آستانه اشرفیه برای حاضرین به نمایش درآمد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد