صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پاسخ‌های فرهنگی به استكبار جهانی شدت بخشیده شود

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: باید پاسخ‌های منطقی، فرهنگی و هنرمندانه به توطئه های استكبار جهانی شدت بخشیده شود.

کد خبر : 115 | 11:02 ق.ظ | ۲۰ مهر , ۱۳۹۱

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: باید پاسخ‌های منطقی، فرهنگی و هنرمندانه به توطئه های استكبار جهانی شدت بخشیده شود.

‘حمید حاذق نیكرو’ روز سه شنبه در حاشیه گشایش نمایشگاه كاریكاتورهای بیداری اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور در صحنه مسلمانان، افزایش یافته كه این موضوع، خود نشان‌دهنده نفرت جهانی علیه آمریكاست.

وی با اشاره به ساخت و انتشار فیلمی توهین آمیز به ساحت قدسی نبی مكرم اسلام (ص) اضافه كرد: باید كارهای ایجابی در فضای مجازی، میدان‌های عینی و واقعی، حضور هنرمندان و فرهیختگان و پاسخ روشن از طریق ساخت مستند نماهنگ و انتشار كتاب و رمان و … افزایش یابد.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: نهضت ‘بیداری اسلامی’ برای استكبار جهانی، گران تمام شده و قدرت نرم آنها به شدت تضعیف شده است.

نیكرو خاطرنشان كرد: از این رو؛ دشمن به خشونت و تقدس‌زدایی و اباهه گری رو آورده اما غافل از این بود كه مسلمانان در سراسر جهان، از باورهای دینی و شخصیت عظیم و گرامی پیامبر اعظم(ص) تا آخرین نفس، حمایت می كنند.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه كاریكاتورهای بیداری اسلامی از سوی سرای روزنامه‌نگاران گیلان روز سه شنبه در مجتمع فرهنگی – هنری خاتم الانبیا(ص) رشت گشایش یافت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد