صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






استقبال مردم خراسان شمالی از رهبری، بیانگر تبعیت از منویات ولی فقیه است

امام جمعه صومعه سرا با بیان اینكه مسوولان باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را به درستی به كارببندند، گفت: باید با چاره اندیشی و شتاب در جهت رفع تورم و بیكاری رضایت مردم را جلب كرد. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ‘اسماعیل صدیقی’ در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به استقبال […]

کد خبر : 121 | 10:02 ق.ظ | ۲۳ مهر , ۱۳۹۱

امام جمعه صومعه سرا با بیان اینكه مسوولان باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را به درستی به كارببندند، گفت: باید با چاره اندیشی و شتاب در جهت رفع تورم و بیكاری رضایت مردم را جلب كرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ‘اسماعیل صدیقی’ در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به استقبال گسترده مردم خراسان شمالی از رهبر معظم انقلاب گفت: این استقبال به یادماندنی، نمایش ارادت امت به ولایت فقیه است.

وی اظهار كرد: سفر پربركت معظم له ضمن تحول استان خراسان شمالی، سبب رفع بسیاری از محرومیت ها از چهره استان خواهد شد.

حجت الاسلام صدیقی با اعلام اینكه دنیا از پیوند وحدت اقوام در بجنورد تعجب كرده افزود: هوشمندی و اراده رهبر معظم انقلاب در طول دوران های پس از انقلاب، نظام را بیمه كرده و مسوولان باید بیانات رهبری در سفر بجنورد را فصل الخطاب فعالیت های روزمره اداری و اجتماعی خود قرار دهند.

وی با تقدیر از حضور حماسی مردم صومعه سرا در واكنش به اهانت به ساحت پیامبر اكرم (ص) گفت: این حضور پرشور به شایستگی در سطح شهرستان به نمایش گذاشته شد و مردم همیشه در صحنه صومعه سرا هر بار در این خصوص فراخوانده شدند، حضور بی نظیر داشته اند.

وی دربخشی ازسخنان خودبا تبریك سالروزازدواج حضرت علی (ع) وحضرت فاطمه زهرا (س) خواهان سهولت در امر ازدواج جوانان شد و گفت: ریشه بسیاری از مشكلات اجتماعی در عدم ازدواج به موقع است،كه امروز توجه كافی به آن نمی شود.

حجت الاسلام صدیقی با اعلام این كه جوانان و خانواده ها باید از سیره و منش زندگانی این امامان معصوم(ع) الگو بگیرند، اضافه كرد: متاسفانه امروزه غرب با رسوخ به زندگی خانواده های ایرانی، بنیان خانواده ها را سست كرده كه مهم ترین شیوه مقابله با آن تقویت ازدواج سالم در نهاد خانواده ها است.

امام جمعه صومعه سرا همچنین با تبریك فرارسیدن 26 مهرماه روز تربیت بدنی یادآور شد: ورزش بهانه ای است تا برای بهتر زندگی كردن و تندرستی و بهره مندی از فرصت هایی كه داریم از رخوت رها شویم و اگر تا كنون نسبت به خویش بی توجه بوده ایم حتما با اراده ای محكم به سوی سلامتی و نشاط گام برداریم.

شهرستان صومعه سرا با 132 هزار نفر جمعیت در 25 كیلومتری غرب مركز استان گیلان قرار دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد