صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ارسال 584 اثر به جشنواره مطبوعات فجر گیلان

دبیر جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فجر گیلان از ارسال 584 اثر در 11 زمینه به دبیرخانه این جشنواره استانی خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هادی طوماری عصر امروز در نشست کمیته اجرایی نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فجر گیلان با قدردانی از اصحاب رسانه این استان اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های متعدد خبرنگاران مهلت ارسال آثار به جشنواره مذکور تا دوم اسفند 91 تمدید شده است.

کد خبر : 1242 | 11:29 ق.ظ | ۲ اسفند , ۱۳۹۱

دبیر جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فجر گیلان از ارسال 584 اثر در 11 زمینه به دبیرخانه این جشنواره استانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هادی طوماری عصر امروز در نشست کمیته اجرایی نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فجر گیلان با قدردانی از اصحاب رسانه این استان اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های متعدد خبرنگاران مهلت ارسال آثار به جشنواره مذکور تا دوم اسفند 91 تمدید شده است.

وی با بیان اینکه 584 اثر تاکنون به دبیرخانه جشنواره رسیده است، افزود: داوری میانی آثار از دوم اسفند آغاز و تا هشتم اسفند ادامه می‌یابد.

دبیر جشنواره مطبوعات فجر گیلان به نحوه داوری‌ها اشاره کرد و افزود: در دو بخش و 11 زمینه مختلفی که برای نخستین جشنواره مطبوعات فجر گیلان در نظر گرفته شده است، یک کمیته‌ داوری میانی در هر بخش تشکیل می‌شود که در هر زمینه داوران میانی و نهایی عهده‌دار بررسی و داوری آثار می‌شوند.

وی از مشخص شدن چیدمان اصلی هیئت‌های داوری این جشنواره خبر داد و یادآور شد: داوران میانی و نهایی جشنواره از بین مدیران مسئول، سردبیران و استادان دانشگاه در رشته‌های مختلف ارتباطات و روزنامه‌‌نگاری تعیین شده‌اند.

طوماری تصریح کرد: نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی فجر گیلان با همکاری استانداری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، صدا و سیمای مرکز استان، موسسه خانه مطبوعات و واحد استانی سرای روزنامه‌نگاران و با ابتکار کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان برگزار می‌شود.

وی اذعان کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره به دلیل برنامه‌ریزی مراحل داوری و هماهنگی در سطوح کمیته‌ها دیگر قابل تمدید دوباره نیست.

این مسئول تصریح کرد: از آنجا که نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی فجر گیلان به لحاظ کیفی در تراز ملی برگزار می‌شود، بنابراین نهایت تلاش به ‌کار گرفته شده تا داوری آثار این جشنواره در بالاترین سطح انجام شود.

وی درباره شرایط شرکت در جشنواره بیان کرد: شرکت کنندگان باید با تکمیل فرم ثبت‌نام به صورت کامل، آثار خود را در فاصله زمانی دی تا 25 بهمن امسال که در یکی از نشریات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری دارای مجوز منتشر شده است را در جشنواره شرکت دهند.

طوماری با قدردانی از استاندار، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، خاطرنشان کرد: جشنواره مطبوعات فرصتی برای بررسی کیفی آثار اهالی رسانه در استان است تا در سایه رقابت شاهد افزایش سطح محتوایی رسانه‌ها باشیم.

وی یکی از مهم‌ترین اهداف جشنواره مطبوعات را ارتقای فعالیت‌های رسانه‌ای خواند و متذکر شد: امیدواریم با هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره جامعه رسانه‌ای استان ارتقا یابد.

دبیر جشنواره مطبوعات فجر گیلان از علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره مذکور خواست که آثار خود را به دلیل کمبود فرصت به نشانی رشت، خیابان حافظ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه هشتم، اداره روابط عمومی، دبیرخانه جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی دهه فجر گیلان تحویل دهند.

وی زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره را در 16 اسفند امسال عنوان کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد