صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رجوی اطلاعات هسته‌ای ایران را به واشنگتن داد

عضو جدا شده از فرقه تروریستی منافقین با تاکید بر اینکه رجوی اطلاعات هسته‌ای ایران را به واشنگتن داد گفت: مسعود رجوی در سخنانش اعلام کرده بود که هر زن این فرقه باید بتواند چند افسر آمریکایی را جذب تشکیلات کند. علی مرادی در حاشیه برپایی نمایشگاه دگردیسی در فرقه تروریستی منافقین در دانشگاه آزاد لاهیجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان معنای واقعی کلمه دگردیسی فرقه تروریستی را تغییر ماهیت فرقه دانست و اظهار کرد: این فرقه ملی‌مذهبی ابتدا با شعارهای بسیار فریبنده آزادی، استقلال و مبارزه با امپریالیسم آغاز شد که گمان می‌رفت برای آزادی مردم تلاش کنند.

کد خبر : 1251 | 11:22 ق.ظ | ۱۲ اسفند , ۱۳۹۱

عضو جدا شده از فرقه تروریستی منافقین با تاکید بر اینکه رجوی اطلاعات هسته‌ای ایران را به واشنگتن داد گفت: مسعود رجوی در سخنانش اعلام کرده بود که هر زن این فرقه باید بتواند چند افسر آمریکایی را جذب تشکیلات کند.

علی مرادی در حاشیه برپایی نمایشگاه دگردیسی در فرقه تروریستی منافقین در دانشگاه آزاد لاهیجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان معنای واقعی کلمه دگردیسی فرقه تروریستی را تغییر ماهیت فرقه دانست و اظهار کرد: این فرقه ملی‌مذهبی ابتدا با شعارهای بسیار فریبنده آزادی، استقلال و مبارزه با امپریالیسم آغاز شد که گمان می‌رفت برای آزادی مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه این فرقه برای فریب دادن جوانان و مردم با اعتقاد به دین مبین اسلام و پرچم و شعار امام حسین (ع) فعالیت می‌کرد، افزود: با این کلمات زیبا جوان‌های زیادی از مملکت فریب خوردند که بنده نمونه بارز این مدعا هستم.

عضو جدا شده از فرقه منافقین با تصریح بر اینکه پس از انقلاب اسلامی ظرفیت انقلابی در جامعه آزاد شده بود، خاطرنشان کرد: با اعتقاد راسخی که به آزادی داشتیم، بسیاری از ما جوانان به این فرقه علاقه‌مند شدیم.

وی نوکری عالی از آمریکا را یک نمونه از تغییر ماهیت این فرقه ذکر کرد و افزود: مسعود رجوی در سخنانش اعلام کرده بود که هر زن این فرقه باید بتواند چند افسر آمریکایی را جذب تشکیلات کند، نشان می‌دهد که جوهره انقلابی ایدئولوژی «مریم» در او نهفته است.

مرادی ادامه داد: آن شعارهای ضد امپریالیسم تبدیل به دوستی و نزدیکی با امپریالیسم شد، به حدی که با افتخار اطلاعات تاسیسات زیربنایی اطلاعات هسته‌ای ایران را تحویل آمریکا می‌دادند و از صهیونیسم سبقت می‌گرفتند.

وی تشکیلات منافقین را در حال نابودی دانست و یادآور شد: فرقه‌ها ممکن است شکست بخورند، اما از بین رفتنی نیستند و همواره باید در مقابل حیله و مکرشان هوشیار باشیم.

این عضو جدا شده از فرقه منافقین از جوانان خواست برای فعالیت در فضای مجازی بسیار هوشیار باشند تا ناخواسته در دام این فرقه گرفتار نشوند.

وی درباره فعالیت 15 ساله خود با فرقه منافقین، اذعان کرد: شعارهای ارزشی و پایه‌ای که انگیزه جذب ما به فرقه بود از بین رفت و ما درصدد برآمدیم تا با عفو مقام عظمای ولایت به ایران برگردیم.

به گزارش فارس نمایشگاه دگردیسی در فرقه تروریستی منافقین تا روز سه‌شنبه هشتم اسفند جاری صبح‌ها از ساعت 8.30 تا 12 و عصرها از ساعت 14.30 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه دانشکده فنی‌مهندسی دانشگاه آزاد لاهیجان برپا است.

این نمایشگاه به منظور افشاگری ماهیت فرقه تروریستی با حضور افراد جدا شده و تاریخچه فرقه تروریستی منافقین قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در واحد لاهیجان برگزار شده است.

در این نمایشگاه پخش فیلم، بروشور، کتاب و پوستر در معرض دید دانشجویان قرار گرفته و در حاشیه نیز اعضای جدا شده از فرقه تروریستی منافقین پاسخگوی پرسش‌های دانشجویان هستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد