صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیوند با قرآن و ولایت راه مبارزه با دشمن است

رئیس عقیدتی‌سیاسی انتظامی گیلان گفت: پیوند با دو اصل مهم قرآن و ولایت راه مبارزه با دشمن و نجات است. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام هادی شکری عصر امروز در جلسه اخلاق کاربردی کارکنان نسوان انتظامی استان، اظهار کرد: با وجود تمام تلاش‌های خوبی که در زمینه انس با قرآن و یادگیری مفاهیم آن صورت گرفت قرآن کریم هنوز مهجور و ناشناخته مانده و نقش کافی و لازم را در زندگی ما ایفا نکرده است.

کد خبر : 1260 | 11:24 ق.ظ | ۱۲ اسفند , ۱۳۹۱

رئیس عقیدتی‌سیاسی انتظامی گیلان گفت: پیوند با دو اصل مهم قرآن و ولایت راه مبارزه با دشمن و نجات است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام هادی شکری عصر امروز در جلسه اخلاق کاربردی کارکنان نسوان انتظامی استان، اظهار کرد: با وجود تمام تلاش‌های خوبی که در زمینه انس با قرآن و یادگیری مفاهیم آن صورت گرفت قرآن کریم هنوز مهجور و ناشناخته مانده و نقش کافی و لازم را در زندگی ما ایفا نکرده است.

وی با اشاره به جنبه‌های اعجاز قرآن، گفت: اکنون با گسترش علوم متعدد، بسیاری از جنبه‌های قرآن کریم روشن شده و به همین منظور اهل علم، عظمت قرآن را بهتر درک می‌کنند.

رئیس عقیدتی‌سیاسی پلیس گیلان، قرآن را هدایت کننده و نرم‌افزاری خواند که راه فلاح و رستگاری را به انسان نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: مقصدی در مسیر قرآن گذاشته شده که همه چیز دارد و انسان‌ها می‌توانند به واسطه آن از انواع نعمت‌ها بهره‌مند و متنعم شوند.

شکری با اشاره به برخی جنبه‌های اعجاز علمی قرآن کریم، خاطرنشان کرد: حتی ظاهر آیات قرآن نیز از اعجاز برخوردار است و به خاطر ویژگی آیات قرآن نباید بدون وضو به آن دست زد.

وی به تأثیرات معنوی قرآن کریم اشاره کرد و متذکر شد: قرآن و اهل بیت از جانب پیامبر اکرم(ص) نزد ما به امانت گذاشته شده و ما باید به انس با قرآن و یادگیری مفاهیم آن اهتمام ورزیده تا زندگی ما با رنگ قرآنی، پربرکت شود.

این مسئول با بیان اینکه خانه‌ای که در آن قرآن تلاوت شود، نورانی و سرشار از برکت است، افزود: نسبت به قرائت و یادگیری مفاهیم قرآن همت کنیم تا با سربلندی، این امانت را به دست صاحبش حضرت آقا امام زمان(عج) برگردانیم.

وی برنامه‌ریزی برای قرآن را مهم دانست و تصریح کرد: هنگام تلاوت در منزل قرآن را بلند بخوانید تا فرزندان شما صدای آن را بشنوند زیرا تأثیر عمیقی در فرزندان و آینده آن ها بر جای می‌گذارد.

رئیس عقیدتی‌سیاسی پلیس گیلان با بیان اینکه دشمن عظمت قرآن را درک کرده و به همین خاطر قرآن و جایگاه ولایت را هدف گرفته است، اذعان کرد: صلابت دین ما به قرآن و اهل بیت (ع) است و باید برای مبارزه با دشمن و نجات خود، پیوندمان را با این دو اصل مهم تقویت کنیم.

وی انس با قرآن کریم و یادگیری مفاهیم آن را امری ضروری دانست و با استناد کلامی از امیرالمومنین (ع) درباره زیاد شدن فتنه در آخرالزمان، یادآور شد: ما باید با اتکا به سخن گهربار امام علی (ع) برای نجات، رستگاری و عاقبت به‌خیری خود به قرآن پناه ببریم و با قرآن مأنوس باشیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد