صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هر فردی که ولایت را تضعیف ‌کند عضو جریان انحراف است

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: هر فردی که ولایت را تضعیف کند عضو جریان انحراف است. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، میثم نیلی در یادواره شهدای خیابان شهید رجایی و شهدای گمنام در مسجد صاحب‌الزمان (عج) با نام «بصیرت شهدایی»‌، اظهار کرد: در مقطع حساسی از تاریخ قرار داریم که بدون بصیرت نمی‌شود عمل کرد.

کد خبر : 1315 | 3:35 ب.ظ | ۲۲ اسفند , ۱۳۹۱

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: هر فردی که ولایت را تضعیف کند عضو جریان انحراف است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، میثم نیلی در یادواره شهدای خیابان شهید رجایی و شهدای گمنام در مسجد صاحب‌الزمان (عج) با نام «بصیرت شهدایی»‌، اظهار کرد: در مقطع حساسی از تاریخ قرار داریم که بدون بصیرت نمی‌شود عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه بصیرت شهدا باید درک شود، تصریح کرد: شهدا کسانی بودند که به معنای عمیق کلمه ولایت را درک کردند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه کسانی هستند که در ولایت طاغوت به‌ سر می‌برند و خداوند آن ها را به سمت هدایت سوق می‌دهد، اضافه کرد: کسانی هستند که در دایره ولایت الله بودند اما در آن مسیر استقامت نکردند.

وی خاطرنشان کرد: مقام ولایت‌فقیه که شهدا برای آن جان خود را فدا کردند بسیار مهم بوده و امروز آرامش کشور حاصل خون با برکت شهدا است.

نیلی ادامه داد: مهم‌ترین حرف شهدا در نوشته‌،‌ وصیتنامه و سخنرانی‌های خود در پژوهش‌های به عمل آمده این است که امام را تنها نگذارید و از ولایت اطاعت کنید.

وی تصریح کرد: تمام ارزش‌های دیگر از جمله قانون اساسی، خاک وطن، ایرانی ‌بودن و … ذیل اسلام و ولایت تعریف می شود و شهدا مصداق بارز کسانی هستند که در این مسیر استقامت کرده‌اند.

مدیر سایت رجا‌نیوز با اشاره به اینکه فهم و درک عمق خطیر بودن منزلت ولایت الله تا خلیفة الهی بسیار مهم است،‌ تصریح کرد: کسانی که امام حسین (ع) و مسلم‌بن عقیل را تنها گذاشتند هیچ اثری از آن‌ها در تاریخ باقی نمانده است.

وی گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در حقیقت بر مبنای نیاز در دوره حساس به وجود آمده است.

*در جبهه پایداری اصل موضوع گفتمان پایداری است

نیلی گفت: اتفاقی که پس از جنگ تحمیلی رخ داد این بود که عده‌ای گفتند کشوری مانده که باید آن را بسازیم اما مدل را فرهنگ غربی برگزیدند.

وی با تاکید بر اینکه در جبهه پایداری اصل موضوع، گفتمان پایداری است، اضافه کرد: عده‌ای فکر کردند با نسخه‌های غربی ‌ـ آمریکایی به پیشرفت می‌رسند که طبق دنیاخواهی، گروه‌گرایی، فراموشی شهدا، کم‌شدن اعتقاد به احکام اسلامی در بین مدیران ارشد و … پررنگ شدند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود: عده‌ای گفتند اسلام را قبول داریم اما برای پیشرفت باید نسخه غربی را استفاده کنیم و برخی افراد در نماز جمعه نیز این حرف را به میان آوردند که به انحراف کشیده شدند.

*اصول حرفه‌ای بر مبنای مدل‌های غربی در دولت خاتمی رخ داد

وی با بیان اینکه سیاست، اقتصاد، توسعه سیاسی، سازندگی، فعالیت‌های فرهنگی سکولاریزه ‌کردن و ارزش‌زدایی به صورت حرفه‌ای بر مبنای مدل‌های غربی در دولت اصلاحات رخ داد، اضافه کرد: مرحوم آیت‌الله خوشوقت، آیت‌الله مصباح یزدی و برخی از علمای دیگر جمع شدند و گفتمان جبهه پایداری را پایه‌ریزی کردند.

نیلی، ادامه داد: جبهه پایداری دید که علاقه‌مندان به گفتمان احیا شده امام (ره) و انقلاب را به اشتباه می‌برند و اگر گفتمان پایداری را از دست دهیم به دوران اصلاحات بازگردانده می‌شویم.

وی با اشاره به فتنه سال 88 خاطرنشان کرد: فتنه سال 88 برکاتی نیز برای انقلاب داشت و عوامل مخالف اسلام و انقلاب رونمایی شدند.

*مهدی هاشمی تاکنون سه بار از رجا‌نیوز شکایت کرده است

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تصریح بر اینکه اسلام و ولایت تکلیف ما را روشن کرده است، ادامه داد: وقتی مشاور اعظم رئیس جمهور در صحبت‌هایش از پایان دوره اسلامگرایی و آغاز دوره ارزش‌های جهانی حرف می‌ز‌ند نمی‌توانیم سکوت و تحمل کنیم و از احکام اسلامی بگذریم.

وی گفت: هر چیزی که ولایت را تضعیف می‌کند جریان انحرافی است.

نیلی به معیارهای انتخاب کاندیداها اشاره کرد و افزود: تعبد نسبت به اسلام و ولایت‌فقیه دو معیاری است که باید در تمام کاندیداها پس از تایید صلاحیت احراز شود.

وی با اشاره به اینکه از زمانی که مهدی هاشمی به کشور بازگشت طبق مصلحت‌جویی‌های برخی افراد در قوه قضائیه آزاد شد، خاطرنشان کرد: مهدی هاشمی تاکنون سه بار از رجا‌نیوز و رسانه‌های انقلابی مانند خبرگزاری فارس، کیهان و … شکایت کرده است که البته ما نیز پاسخگو می‌شویم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد