صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شوراي نگهبان براي تحقق حماسه سياسي در انتخابات به‌نحو احسن انجام وظيفه مي‌كند

دبير شوراي نگهبان با اشاره به نامگذاري امسال به عنوان سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي گفت: شوراي نگهبان براي تحقق حماسه سياسي در انتخابات، مسئوليت خود را به بهترين وجه انجام خواهد داد. به گزارش فارس، آيت‌الله احمد جنتي طي سخناني در نمازخانه شوراي نگهبان با تبريك سال جديد و تسليت ايام شهادت حضرت […]

کد خبر : 1452 | 8:37 ق.ظ | ۲۱ فروردین , ۱۳۹۲

janati.ayatollah

دبير شوراي نگهبان با اشاره به نامگذاري امسال به عنوان سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي گفت: شوراي نگهبان براي تحقق حماسه سياسي در انتخابات، مسئوليت خود را به بهترين وجه انجام خواهد داد.

به گزارش فارس، آيت‌الله احمد جنتي طي سخناني در نمازخانه شوراي نگهبان با تبريك سال جديد و تسليت ايام شهادت حضرت صديقه طاهره (س)، تصريح كرد: ديد و بازديد و صله رحم، از سنت‌هاي خوبي است كه در آغاز سال نو انجام مي گيرد به شرط آنكه از آن استفاده صحيح و وظايف و حدود شرعي هم در آن رعايت شود.

وي با اشاره به بروز گناهاني چون غيبت، اسراف و… در برخي مهماني‌ها و ديد و بازديدها، گفت: در شرايطي كه گروهي از مردم از نظر اقتصادي و معيشتي وضعيت مناسبي ندارند، بايد به فكر مستمندان و مستضعفان هم بود.

آيت‌الله جنتي خاطر نشان كرد: خوب است كه صدا و سيما در انعكاس برنامه‌هاي تحويل سال نو، تصاوير و جلوه‌هايي از زندگي فقرا، زنان سرپرست خانوار، كودكان يتيم و… را نيز نشان دهد تا مردم ضمن شكر نعمت‌هايي كه در اختيار دارند، به فكر اقشار ضعيف و كم‌درآمد هم باشند.

* انتخابات تجلي حماسه سياسي است

دبير شوراي نگهبان با اشاره به آياتي درباره توجه به مظاهر طبيعت و بهار اظهار داشت: ايام بهار و سفرهاي نوروزي فرصت مناسبي است تا حيات دوباره طبيعت را ببينيم و با مشاهده قدرت خداوند متعال با معاد بيشتر آشنا شويم.

وي با اشاره به پيام نوروزي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي و بيانات نوروزي معظم‌له در حرم مظهر رضوي اظهار داشت: تجلي حماسه سياسي، «انتخابات» است و انتخابات رياست‌ جمهوري از مهم‌ترين جلوه‌هاي حضور مردم در حماسه سياسي است.

آيت‌الله جنتي با اشاره به اهميت جايگاه رياست ‌جمهوري اظهار داشت: شوراي نگهبان در اين انتخابات نيز انشاءالله با استقلال رأي و بدون هيچ‌گونه وابستگي به وظيفه خود عمل خواهد كرد.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي ضمن تجليل از بصيرت و آگاهي مردم كشورمان گفت: شوراي نگهبان افراد واجد صلاحيت را براي حضور در رقابت‌ها، معرفي خواهد كرد اما اين مردم هستند كه بايد با بررسي‌ دقيق، بهترين فرد را براي اين مقام انتخاب كنند.

آيت‌الله جنتي درباره مسئوليت شوراي نگهبان و كاركنان اين نهاد در امر انتخابات، خاطر نشان كرد: اعضاي شوراي نگهبان، كاركنان اين نهاد و نيز مجموعه ناظران انتخابات، بايد الگو باشند و به انجام دقيق وظيفه قانوني بپردازند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد