صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حلقه های صالحین باورهای دینی جامعه در برابر هجمه های دشمنان را تقویت كنند

آستانه اشرفیه – نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه گفت: حلقه های شجره طیبین صالحین، باورهای دینی و مذهبی جامعه بویژه جوانان در برابر هجمه های دشمنان نظام اسلامی را تقویت كنند. به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله ‘مختار امینیان’ عصر روز جمعه در دیدار فرمانده سپاه قدس […]

کد خبر : 1472 | 10:48 ق.ظ | ۲۴ فروردین , ۱۳۹۲

aminiyan

آستانه اشرفیه – نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه گفت: حلقه های شجره طیبین صالحین، باورهای دینی و مذهبی جامعه بویژه جوانان در برابر هجمه های دشمنان نظام اسلامی را تقویت كنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله ‘مختار امینیان’ عصر روز جمعه در دیدار فرمانده سپاه قدس و مسوولان شجره طیبین صالحین بسیج گیلان افزود: امروز دشمنان از راه فرهنگی، نظام اسلامی را مورد هدف قرار داده اند تا به باورهای مذهبی و دینی مردم آسیب برسانند.

وی ادامه داد: باید برنامه ریزی شود تا در حلقه های صالحین، میزان آشنایی و تسلط بسیجیان به مسائل اعتقادی و دینی تقویت شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه اضافه كرد: این مهم موجب می شود بسیجیان بتوانند در مبارزه با دشمنان، با بصیرت عمل كنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز بیان كرد: اگر در دوران دفاع مقدس، بسیجیان در عرصه پیكار خالصانه جانفشانی كردند؛ امروز با مسوولیت بیشتری باید در عرصه تبلیغ تفكر بسیجی تلاش كرد.

سردار ‘هامون محمدی’ توجه به تربیت مبلغ را ضروری خواند و ادامه داد: این مهم باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی لازمه ورود به میادین فرهنگی و سیاسی را ایمان راسخ ذكر و خاطرنشان كرد: باید افراد متعهد شناسایی و به عنوان الگو و سرمشق در جامعه معرفی شوند.

حسن زاده مسوول شجره طیبین صالحین سپاه قدس گیلان نیز با ارائه گزارشی از روند اجرای این طرح در استان گفت: تلاش می كنیم با بهره گیری از روحانیون برجسته و محقق، بسیجیان عضو شجره طیبین صالحین را برای مقابله با تهاجم فرهنگی و شبهه افكنی دشمنان آماده سازیم.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد