صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیکر دو شهید گمنام در لاهیجان به خاک سپرده شد

پیکر مطهر دو شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان تشییع و به خاک سپرده شد.  پیکر دو شهید گمنام  با حضور جمع زیادی از عزاداران فاطمی از میدان پاسداران این شهر به طرف محوطه دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان تشییع و به خاک سپرده شدند. مدیرکل بنیاد حفظ […]

کد خبر : 1505 | 8:45 ق.ظ | ۲۶ فروردین , ۱۳۹۲

shahid

پیکر مطهر دو شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان تشییع و به خاک سپرده شد.

 پیکر دو شهید گمنام  با حضور جمع زیادی از عزاداران فاطمی از میدان پاسداران این شهر به طرف محوطه دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان تشییع و به خاک سپرده شدند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در حاشیه مراسم خاکسپاری شهدای گمنام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: دانشگاه آزاد لاهیجان سه سال منتظر میزبانی از پیکر شهدای گمنام بود و سرانجام امروز همزمان با شهادت بی‌بی دو عالم این امر محقق شد.

رسول جلایی با بیان اینکه شب گذشته در مسجد جامع لاهیجان مراسم وداع با شهیدان برگزار شده بود، افزود: این مراسم با استقبال مردم شهیدپرور لاهیجان برگزار شد.

به گفته وی، طبق آزمایش‌های DNA مشخص شده که یکی از شهدا نوجوانی 16 ساله بوده که در عملیات والفجر در فاو به شهادت رسیده و دومین شهید نیز جوانی 19 ساله بوده که در عملیات خیبر در منطقه مجنون شهید شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: پس از خاکسپاری مراسم سوم، هفتم و چهلم شهدا توسط دانشگاهیان در محل خاکسپاری شهدا برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد