صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بصیرت افزایی بانوان نقش مهمی در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی دارد

مدیركل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به اهمیت نامگذاری امسال و انتخابات گفت: بصیرت افزایی بانوان به واسطه اهمیت و نقش آن ها در خانواده و اجتماع در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی بسیار موثر است. ‘طیبه بزرگی’  در نشست برنامه ریزی برنامه های میلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن و روز […]

کد خبر : 1699 | 7:54 ق.ظ | ۱ اردیبهشت , ۱۳۹۲

SONY DSC
مدیركل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به اهمیت نامگذاری امسال و انتخابات گفت: بصیرت افزایی بانوان به واسطه اهمیت و نقش آن ها در خانواده و اجتماع در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی بسیار موثر است.

‘طیبه بزرگی’  در نشست برنامه ریزی برنامه های میلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن و روز مادر افزود: زنان در تمامی حوزه ها همگام و همراه با مردان می توانند نهاد خانواده و سپس حضور در محیط های اجتماعی را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

وی اضافه كرد: همانگونه امسال با ایام فاطمی آغاز شد زنان باید سبك زندگی شان را نیز به سیره حضرت زهرا (س) نزدیك كنند.

وی اظهار كرد: امسال باید تلاش شود كه بصیرت بانوان افزایش یابد چرا كه زنان به عنوان مدیر خانواده و نقش كلیدی در استحكام بنیان خانواده و انعكاس این آگاهی به سایر افراد خانواده دارند.

بزرگی در ادامه از اجرای 500 برنامه در هفته زن خبر داد و افزود: این همایش ها و برنامه ها نیز بایستی در جهت بصیرت افزایی بانوان باشد.

وی، با بیان اینكه برنامه های فرهنگی در جهت تكوین و تقویت بنیه برنامه های فرهنگی است، تصریح كرد: این برنامه ها از سوی فرمانداری ها و بالغ بر 50 دستگاه اجرایی برگزار می شود.

مدیركل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان تجلیل و واگویه زندگی زنان موفق را از برنامه های این هفته عنوان و خاطر نشان كرد: تجلیل و تشریح چگونگی كسب موفقیت این بانوان می تواند تجربیات مناسبی را در اختیار دیگر زنان قرار دهد.

به گفته بزرگی، خانه سالمندان و زنان در بند نیز از دیگر برنامه های هفته زن خواهد بود.

مسوول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان نیز در ادامه این نشست گفت: بانوان باید سبك زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی زندگی خود قرار دهند.

‘طاهره كار ایجاد’ افزود: 102 هزار نفر از بانوان بسیجی در جشن های هفته زن و روز مادر در استان گیلان حضور می یابند.

وی اضافه كرد: برنامه های هفته زن و روز مادر بسیجیان در 32 حوزه شهری انجام می شود كه چهار حوزه در رشت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، برنامه های هفته زن امسال از یازدهم اردیبهشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر به مدت یك هفته همزمان با سراسر كشور در گیلان برگزار می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد