صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






گیلان همواره پیشتاز بوده و از بهترین‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

گفتگو با حاج محمد جنتی، معاون اداری، مالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: گیل شورا: حضور مردم در مناسبت‌های انقلاب اسلامی را چگونه ارزیابی می‌کنید و این حضور چه پیامی می‌تواند داشته باشد؟ مردم عزیز ایران همواره نقش بسیار مهمی در راهپیمایی ها و مناسبت های انقلاب اسلامی داشته و دارند و این ایفای نقش در […]

کد خبر : 17798 | 8:00 ق.ظ | ۷ مرداد , ۱۳۹۴

محمد جنتی ۱۱

گفتگو با حاج محمد جنتی، معاون اداری، مالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

گیل شورا: حضور مردم در مناسبت‌های انقلاب اسلامی را چگونه ارزیابی می‌کنید و این حضور چه پیامی می‌تواند داشته باشد؟

مردم عزیز ایران همواره نقش بسیار مهمی در راهپیمایی ها و مناسبت های انقلاب اسلامی داشته و دارند و این ایفای نقش در تصمیم‌گیری مسئولین کشور و حفظ و حراست از انقلاب اسلامی بسیار موثر است و حتی در تصمیم‌گیری دشمنان علیه ایران اسلامی نیز تاثیرگذار خواهد بود. البته حضور مردم در مناسبت های انقلابی و راهپیمایی‌ها، حساسیت‌های خاص خودش را نیز به همراه دارد، الحمدالله همیشه مردم پشتیبان نظام بوده اند و از اوایل انقلاب، در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن حضور خیلی خوبی داشته اند و نقش مهم خود را ایفا نموده اند که انشاءالله که مورد قبول درگاه احدیت واقع گردد..

گیل شورا: در خصوص وقایع و برگزاری مناسبت هایی که جزء وظایف اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، میزان هماهنگی دستگاهها و به دنبال آن حضور مردم را چگونه ارزیابی می کنید.

همانگونه که عرض کردم مردم ایران انصافاً خودجوش آمادگی حضور در صحنه را دارند و در وقایع منتظر اعلام و فراخوان هستند و به محض اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دعوت به حضور کرد، در صحنه حاضر می شوند و خیلی سریع به خیابان ها می‌آیند و در بعضی مواقع حتی تا زمان تعیین شده نیز صبر نمی‌کنند. مثلاً آغاز راهپیمایی را راس ساعت ۱۰ صبح اعلام می‌کنیم که گاهاً جمعیت از ساعت ۷ یا ۸ در خیابان ها حضور دارند، یا تظاهراتی قرار است نهم برگزار شود که برخی ها بی تابانه اصرار دارند که زودتر انجام شود و این احساس مسئولیت قابل تقدیر است. در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز همکاران زحمت می‌کشند، کار می‌کنند و همواره آمادگی خوبی دارند، افراد خبره، انقلابی و مطلع به وقایع برای تصمیم‌گیری‌ها آماده اند و وقتی اتفاقی می‌افتد و احساس می‌ شود که باید وارد شوند، سریع تصمیم‌گیری می‌ شود و در صورت لزوم با شجاعت و اقتدار تمام وارد موضوع می‌شوند و مردم هم بحمدالله همیشه همراهی نموده اند.

IMG_28421

گیل شورا: جنابعالی استان گیلان را از نظر خلاقیت و همچنین از نظر کیفیت برگزاری مراسم ایام الله چگونه ارزیابی می‌کنید؟

گیلان همیشه پیشتاز بوده است، اگر از بعد اداری مالی بخواهم بگویم، همیشه پیشتاز بوده، از بهترین شوراهای هماهنگی کشور است، همکاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از نظر اداری مقررات را خیلی خوب رعایت می‌کنند، در بحث مالی دقت بسیار بالایی دارند و به موقع حساب‌ها تسویه می شود، مشکلات مختصری بوده ولی الحمدالله در این بعد پیشتاز هستند. در برگزاری مراسم هم همینطور، ما در کل کشور مراسم را می‌بینیم و ارزیابی می کنیم، عملکرد برخی استان ها برجسته است که گیلان یکی از همین استان ها است که حتی از جلوه های تصاویری مناسبت های برگزار شده این استان در صدا و سیمای مرکز نیز بسیار استفاده می‌شود. آرایش و چینش گروه سرود دانش آموزی استان گیلان و نمایش پرچم جمهوری اسلامی ایران و تصاویر هوایی ثبت شده از این جلوه های ویژه از نمونه های برجسته این عزیزان است. در دیگر برنامه ها نیز استان گیلان نوآوری‌هایی دارد که منحصر به این استان است. همکاران ما در گیلان برای هر سال برنامه ای نو و خلاقانه دارند. در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سال گذشته دو نوآوری داشتند که هیچ کجای کشور آن را ندیدیم، یکی گروه نمایش میرزاکوچک خان بود با گریم و لباس جنگلی تا جوان‌ها و البته بزرگترها یادشان نرود که رشادت ها و شهادت های این اسوه های انقلابی بود که امروز ایران اسلامی همچنان پرقدرت به حیات طیبه خود ادامه می دهد و دوم طراحی و برپایی ایستگاه «رمی جمرات» بود که به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن، روز شکست شیطان، مردم حاضر در راهپیمایی با پرتاب سنگ نفرت خود را از شیاطین به نمایش گذاشتند. همواره راهپیمای مردم گیلان و برنامه های برگزار شده در حاشیه مراسم این استان نسبت به سایر استان ها برجسته بوده است.

رمی جمرات ۴۵

گیل شورا: در پایان اگر انتقاد یا پیشنهادی دارید، بفرمایید.

با حضور حجت الاسلام والمسلمین اشجری در راس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ما هیچ انتقادی نمی‌توانیم داشته باشیم. ایشان انصافاً یک از نیروی فعال، پرنشاط، پرانرژی و خوش فکر مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند و در خیلی  از مسائل ما از آقای اشجری مشاوره می گیریم و ایشان به شورای تهران کمک فکری می‌کنند و واقعاً جایی برای انتقاد از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان باقی نمی‌ماند و در این قضیه نیز همچون برگزاری مناسبت های انقلاب اسلامی پیشتاز هستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد