صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






استقبال مردم نمایش پیوند رهبری با امت است

امام جمعه سیاهکل گفت: استقبال مردم از رهبری در خراسان‌شمالی نمایش پیوند رهبرى نظام با امت اسلامى را به خوبی نشان داد. به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی ظهر امروز در جمع اعضای ستاد غدیر این شهرستان با بیان اینکه خداوند اطاعت از پیامبر را واجب کرده است، اظهار کرد: اطاعت از […]

کد خبر : 179 | 9:32 ق.ظ | ۲۷ مهر , ۱۳۹۱

امام جمعه سیاهکل گفت: استقبال مردم از رهبری در خراسان‌شمالی نمایش پیوند رهبرى نظام با امت اسلامى را به خوبی نشان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی ظهر امروز در جمع اعضای ستاد غدیر این شهرستان با بیان اینکه خداوند اطاعت از پیامبر را واجب کرده است، اظهار کرد: اطاعت از رسول خدا (ص) همان اطاعت از خداوند است.

وی شناخت شأن و شخصیت حضرت علی (ع) برای رهایی انسان از بندهای ظلمت را ضرورتی خواند و ابراز کرد: این نیاز در عصر حاضر بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود.

امام جمعه سیاهکل با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی بیان کرد: نمایش پیوند مستحکم و آسمانى امام و رهبرى نظام با امت اسلامى، نمایش وحدت و انسجام طایفه‌های مختلف در استقبال از مقام معظم رهبری از جمله دستاوردهای این سفر پرخیر و برکت است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون انقلاب اسلامی با ولایت مطلقه فقیه در مقابل تمام جریان‌های انحرافی و استکبار ایستاده است.

به گفته شیدایی استمرار وحدت زمینه نا امیدی دشمنان را فراهم می‌کند و باید نگاه جهانی را متوجه استمرار این رویکرد کرد.

در نشست مذکور دبیر ستاد غدیر سیاهکل نیز مسابقه فرهنگی ولایت، محفل انس با قرآن کریم، یادواره شهدای دانش‌آموز، برگزاری مسابقه نقاشی غدیر و برپایی نمایشگاه عکس، گفتمان دینی، جلسه بصیرت سیاسی دانشجویان، دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان را از جمله برنامه‌های ستاد غدیر این شهرستان اعلام کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد