صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تحول اقتصادی نیازمند اصلاح سبک زندگی است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه از زمان تکنوکرات‌ها مردم به طرف تجمل‌گرایی سوق داده شدند، گفت: تحول اقتصادی نیازمند اصلاح سبک زندگی است. هامون محمدی در مراسم گرامیداشت روز کارگر و بسیج کارگری در سالن اجتماعات الغدیر کانون بسیج رشت با بیان اینکه تقابل بین نظام اسلامی و نظام سلطه اجتناب‌ناپذیر است، اظهار […]

کد خبر : 1920 | 7:23 ق.ظ | ۱۱ اردیبهشت , ۱۳۹۲

mohamadi.h

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه از زمان تکنوکرات‌ها مردم به طرف تجمل‌گرایی سوق داده شدند، گفت: تحول اقتصادی نیازمند اصلاح سبک زندگی است.

هامون محمدی در مراسم گرامیداشت روز کارگر و بسیج کارگری در سالن اجتماعات الغدیر کانون بسیج رشت با بیان اینکه تقابل بین نظام اسلامی و نظام سلطه اجتناب‌ناپذیر است، اظهار کرد: حیات کشورهای استکباری وابسته به ظلم و استعمار است.

*جمهوری اسلامی الگوی بسیاری از کشورها است

وی با اشاره به مونتاژی بودن صنایع کشور پیش از انقلاب اسلامی، گفت: پس از انقلاب کشور در علوم و صنایع مختلف پیشرفت‌های بسیاری کرده است.

این مسئول، جمهوری اسلامی را الگوی بسیاری از کشورهای اسلامی و مستضعف در دنیا دانست و اذعان کرد: مشکل کشور در سطح مدیریت عملیاتی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب ایجاد تحولات بسیاری در همه عرصه‌ها شده است، افزود: کشور دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که می‌تواند تمام نیازها را برطرف کند.

*رابطه قلبی مردم با نظام ناگسستنی است

محمدی به رابطه نزدیک مردم با ولی‌فقیه اشاره کرد و یادآور شد:  سال گذشته حملات بسیاری با شایعه‌سازی، دروغ‌پراکنی و اختلاف‌افکنی نسبت به مقام معظم رهبری شد تا مردم را از ایشان جدا کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان از رابطه قلبی امام و امت آگاه هستند، تصریح کرد: دشمنان با فشارهای اقتصادی نمی‌توانند رابطه مردم با نظام اسلامی را قطع کنند.

* تحول اقتصادی نیازمند اصلاح سبک زندگی است

فرمانده سپاه قدس گیلان، جنگ اقتصادی کنونی با دشمن را مانند دوران دفاع مقدس نابرابر و نامتقارن خواند و متذکر شد: در اقتصاد مقاومتی باید نقاط ضعف را اصلاح کرد و با نقاط قوت در برابر تهاجم اقتصادی قرار گرفت.

وی تحول اقتصادی را نیازمند تحول و اصلاح در سبک زندگی دانست و اذعان کرد: در موضوع سبک زندگی مشکلات بسیاری در کشور وجود دارد.

محمدی افزود: از زمان تکنوکرات‌ها مردم به طرف تجمل‌گرایی سوق داده شدند.

*دلال‌ها بزرگ‌ترین آفت اقتصاد کشور هستند

وی، دلال‌ها را بزرگ‌ترین آفت اقتصاد کشور نامید و اذعان کرد: باید با دلال‌ها که یکی از عوامل اصلی گرانی در جامعه هستند برخورد شود.

این مسئول، ایستادگی مردم ایران بر آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی را دلیل تقابل غرب با نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: استکبار تاکنون هزینه‌های زیادی برای مقابله با نظام اسلامی پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه باید از عوامل موفقیت در دوران دفاع مقدس در حماسه اقتصادی استفاده کرد، خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصادی تعهد و احساس مسئولیت از اهمیت بسیاری برخوردار است.

محمدی، به افزایش 25 درصدی حقوق‌ها در برابر افزایش چند برابر برخی اجناس مصرفی مردم اشاره کرد و متذکر شد: مردم به دلیل علاقه به نظام اسلامی در برابر مشکلات تحمل می‌کنند که توجه بیشتر مسئولان را می‌طلبد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد