صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اعطای نشان ملی ایثار به خانواده شهدای گیلانی

نشان ملی ایثار از سوی رئیس جمهور به هفت خانواده شهید گیلانی اعطا شد. جلسه هیات دولت با حضور وزرا و معاونان رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار گیلان و مسئولان استانی به ریاست دکتر احمدی نژاد در استانداری گیلان برگزار شد.  در این جلسه 7 همسر شهید استان گیلان که فرزندان شایسته‌ای را […]

کد خبر : 2076 | 5:35 ق.ظ | ۱۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲

IMAGE635030373160790845

نشان ملی ایثار از سوی رئیس جمهور به هفت خانواده شهید گیلانی اعطا شد.

جلسه هیات دولت با حضور وزرا و معاونان رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار گیلان و مسئولان استانی به ریاست دکتر احمدی نژاد در استانداری گیلان برگزار شد.

 در این جلسه 7 همسر شهید استان گیلان که فرزندان شایسته‌ای را تربیت کردند، نشان ملی ایثار را از سوی دکتر احمدی نژاد دریافت کردند.
گفتنی است، دکتر احمدی نژاد در ادامه سفرهای استانی خود صبح امروز وارد استان گیلان شده و پس از دیدار با مردم رشت در ورزشگاه عضدی و حماسه حضور با شرکت نخبگان و جوانان گیلانی در جلسه هیات دولت شرکت کرد.

 افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی گیلان از دیگر برنامه‌های سفر اعضای هیئت دولت به شهرستان‌های این استان است، ضمن اینکه هیئت وزیران با سفر به شهرهای مختلف این استان در جلسات شورای اداری شهرستان‌های این استان نیز حضور یافتند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد