صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پانزده هزار زائر گیلانی به مرقد مطهر امام(ره) اعزام می شوند

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ۳۱۳ نفر در کاروان پیاده هر ساله به مرقد امام اعزام می شوند گفت: امسال بیش از ۱۵هزار زائر گیلانی به مرقد مطهر امام(ره) اعزام می شوند. به گزارش شبستان، سرهنگ عنایت رضایی پور، معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه قدس گیلان، ۲۸ فروردین در نشست کمیته مراسم […]

کد خبر : 20839 | 11:15 ق.ظ | ۲۹ فروردین , ۱۳۹۵

IMG_8025

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ۳۱۳ نفر در کاروان پیاده هر ساله به مرقد امام اعزام می شوند گفت: امسال بیش از ۱۵هزار زائر گیلانی به مرقد مطهر امام(ره) اعزام می شوند.

به گزارش شبستان، سرهنگ عنایت رضایی پور، معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه قدس گیلان، ۲۸ فروردین در نشست کمیته مراسم ستاد بزرگداشت عروج ملکوتی امام (رحمته االله علیه) در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اظهار کرد: اندیشه های معمار کبیر انقلاب باید بیش از پیش در نسل جدید نهاینه شود.

وی با بیان اینکه هرساله بسیجیان و دوستداران و عاشقان امام(ره)جهت شرکت در مراسم سالروز ارتحال امام به مرقد مطهر اعزام می شوند تصریح کرد: هشت هزار و ۵۰۰ بسیجی در گیلان شناسایی و ساماندهی شده است.

رضایی پور با اشاره به اعزام زائران به مرقد امام راحل جهت شرکت در مراسم سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیش بینی می شود بیش از۱۵ هزار گیلانی به صورت سواره به مرقد امام (رحمته الله ) اعزام شوند.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه قدس گیلان افزود: ثبت نام از زائران کاروان پیاده به مرقد مطهر در گیلان (رحمه الله علیه ) آغاز شده است.

حجت الاسلام جمالی، مسئول بسیج طلاب سپاه قدس گیلان در این نشست اظهار کرد: ۳ هزار طلبه روحانی در گیلان فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه هر یک از طلاب در ایام رحلت امام خمینی (رحمه الله ) در منابر خود به ویژگی های بارز ایشان بعد از نماز مغرب و عشاء خواهند پرداخت گفت: در گیلان مناطق محروم بسیاری وجود دارد که متاسفانه به دلیل نداشتن مبلغ تعطیل شده است.

مسئول بسیج طلاب سپاه قدس گیلان افزود: ایام رحلت امام فرصتی مغتنم است که با برگزاری مسابقات فرهنگی بیش از پیش جوانان و نوجوانان را با انقلاب، آرمان ها و اندیشه های معمار کبیر انقلاب آشنا کنیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد