صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی طی هفته جوان در گیلان برگزار می شود

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع ) و آغاز هفته گرامیداشت جوان، اداره ورزش و جوانان گیلان ۲۳۰ برنامه فرهنگی و ورزشی را برگزار می کند.  معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: با توجه به ایجاد نشاط در برنامه های هفته جوان ، از تمامی ظرفیت […]

کد خبر : 21261 | 8:04 ق.ظ | ۲۹ اردیبهشت , ۱۳۹۵

علی اکبر

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع ) و آغاز هفته گرامیداشت جوان، اداره ورزش و جوانان گیلان ۲۳۰ برنامه فرهنگی و ورزشی را برگزار می کند.

 معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: با توجه به ایجاد نشاط در برنامه های هفته جوان ، از تمامی ظرفیت ها و امکانات دستگاه های مرتبط برای بهتر برگزار شدن این برنامه ها استفاده می کنیم .
هاشم اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : برگزاری نشست تخصصی تحت عنوان جوان ، دولت ،اقدام و عمل با حضور استاندار گیلان یکی از محوری ترین برنامه های این ایام است و با توجه به تنوع نیازهای جوانان و کسب مهارت های سبک زندگی و نیز نقش سازنده آنان در رشد و اعتلای ایران اسلامی که همواره از طریق مجاهدت های جوانان میسر بوده است نیز باید مدنظر دستگاه های فرهنگی کشور باشد .
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان برگزاری همایش تجلیل از نخبه گان علمی ، ورزشی ، قرآنی ، هنری و کارآفرینی را در این ایام فعالیتی پسندیده در ارج نهادن به تلاش های جوانان کوشا و پرتلاش ذکر کرد و بیان داشت : بدون تردید در وسعت یافتن خصومت استکبار جهانی با ایران اسلامی توجه به نخبگان در زمینه های مختلف می تواند در شکوفایی اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار حائز اهمیت باشد .
وی اضافه کرد : برگزاری سمینار آشنایی با فن آوری های نانو و انجام برنامه های مفرح و زیست محیطی در هفته جوان از دیگر شاخصه های توجه به امور جوانان است و همچنین برگزاری اردوی گردشگری ، پیاده روی خانودگی و اردوی یک روزه به روستاهای محروم ، دیدار با خانواده های شهدا ، برپایی ایستگاه های صلواتی ، برگزاری جشن انتظار و دیدار با ائمه جمعه از جمله برنامه های این هفته خواهد بود .
میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) در ایران روز جوان و همچنین هفته جوان نامگذاری شده است و به همین مناسبت در طول یک هفته برنامه های مختلفی در سراسر کشور اجرا می شود که امسال هفته جوان از روز دوشنبه آغاز و تا روز سوم خرداد ماه سال جاری ادامه می یابد .






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد