صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان شهرستان رودسر برگزار شد

فرماندار رودسر در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان از مردم این شهرستان برای گرامیداشت این روز تاریخی در راهپیمایی روز جمعه 12آبان دعوت كرد. به گزارش ایرنا، ‘رضا دوست جلالی’ روز یكشنبه در این نشست گفت: حضرت امام خمینی (ره) این روز بزرگ و بیادمانی را نقطه عطف تاریخ سیاسی ایران و انقلاب […]

کد خبر : 215 | 2:12 ب.ظ | ۳۰ مهر , ۱۳۹۱

فرماندار رودسر در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان از مردم این شهرستان برای گرامیداشت این روز تاریخی در راهپیمایی روز جمعه 12آبان دعوت كرد.

به گزارش ایرنا، ‘رضا دوست جلالی’ روز یكشنبه در این نشست گفت: حضرت امام خمینی (ره) این روز بزرگ و بیادمانی را نقطه عطف تاریخ سیاسی ایران و انقلاب دوم نامگذاری كرده اند و باید همواره گرامی داشته شود.

وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همچون سال های گذشته بار دیگر روح استكبار ستیزی خود را به رخ دنیای استكبار خواهند كشاند.

وی افزود: مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان رودسر روز جمعه 12آبان همگام با دیگر شهرهای گیلان بعد از برگزاری نماز دشمن شكن جمعه با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان این روز بزرگ را گرامی خواهند داشت و بار دیگر با آرمان های انقلاب، شهدا و ولایت فقیه تجدید بیعت خواهند كرد.

وی اظهار كرد: ضرورت دارد همه مسوولان و دستگاه ها برای هر چه بهتر برگزاری مراسم 13آبان مشاركت فعال داشته باشند.

شهرستان رودسر در شرق مركز استان گیلان قرار دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد