صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تصمیمات کشورهای منطقه بدون نظرخواهی از ایران اسلامی ابتر است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: امروز ایران اسلامی از چنان عزت و عظمت و قدرتی برخوردار است که هر تصمیمی در منطقه بدون نظرخواهی از ایران گرفته شود، ابتر است و این را حتی دشمنان هم اعتراف کرده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرهنگ عباس بایرامی در مراسم معنوی یادواره شهدای روستای جورگوابر از بخش […]

کد خبر : 21740 | 4:16 ب.ظ | ۲۹ خرداد , ۱۳۹۵

عباس بایرامی ۲۹

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: امروز ایران اسلامی از چنان عزت و عظمت و قدرتی برخوردار است که هر تصمیمی در منطقه بدون نظرخواهی از ایران گرفته شود، ابتر است و این را حتی دشمنان هم اعتراف کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرهنگ عباس بایرامی در مراسم معنوی یادواره شهدای روستای جورگوابر از بخش رانکوه شهرستان املش که عصر امروز در مسجد صاحب الزمان(عج) این روستا برگزار شد اظهار داشت: بین هفتاد کشور سازنده ماهواره در دنیا، فقط پنج کشور قدرت قراردادن ماهواره در مدار زمین را دارند که ایران یکی از این پنج کشور دنیاست و این افتخار را مدیون شهید حسن تهرانی مقدم هستیم و این دستاورد هم حاصل روحیه و ایده انقلابی او بود که مد نظر رهبر معظم انقلاب است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: امروز ایران اسلامی از چنان عزت و عظمت و قدرتی برخوردار است که هر تصمیمی در منطقه بدون نظرخواهی از ایران گرفته شود، ابتر است و این را حتی دشمنان ما هم اعتراف کرده‌اند و این افتخار را مدیون شهدای دوران دفاع مقدس هستیم.

بایرامی با بیان “ما برای برگزاری و شرکت در مراسم یادواره، محافل و مجالس شهدا باید به خود ببالیم و افتخار کنیم چراکه شهدا به ایران اسلامی آبرو و به همه ما عزت و افتخار دادند” افزود: همه ما وظیفه داریم که با آشنایی با آرمان‌های بلند شهدا، این راه را بپیماییم و از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس محافظت و مراقبت کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مدافعان حرم هم همان راه را دنبال می‌کنند و دستاوردها را استحکام می‌بخشند تصریح کرد: امروز مدافعان و شهدای مدافع حرم آبرویی برای اسلام عزیز شده‌اند که عزتمندانه و غیرتمندانه برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) در عراق و سوریه به شهادت می‌رسند.

وی با ابراز اینکه استکبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون انواع توطئه‌ها را با شیوه‌های مختلف علیه این نظام مقدس و به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران طراحی و اجرا کرده است اظهار کرد: دشمنان با جنگ تحمیلی هشت‌ساله و تحریک قومیت‌ها و تربیت و حمایت از منافقین در ترور شخصیت‌های مهم کشور و در سال‌های اخیر هم  روی آوردن به جنگ نرم تلاش کرده تا شاید به اهداف پلید و شوم خویش نائل آیند ولی کور خوانده‌اند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد