صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تجمع طلاب و روحانیون شهرستان رشت در اعتراض به جنایت وهابیون در نبش قبر حجربن عدی

یکی از اساتید حوزه و دانشگاه تصریح کرد: جنایت هولناک نبش قبر حجربن عدی در سوریه توسط وهابیون در استمرار همان جریان انحرافی بنی امیه و معاویه است. حجت الاسلام والمسلمین کمال تجدد، یکی از اساتید حوزه و دانشگاه امروز در تجمع طلاب و روحانیون شهرستان رشت که در اعتراض به جنایت هولناک وهابیون در […]

کد خبر : 2191 | 7:41 ق.ظ | ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۲

تجمع-روحان-ون-

یکی از اساتید حوزه و دانشگاه تصریح کرد: جنایت هولناک نبش قبر حجربن عدی در سوریه توسط وهابیون در استمرار همان جریان انحرافی بنی امیه و معاویه است.

حجت الاسلام والمسلمین کمال تجدد، یکی از اساتید حوزه و دانشگاه امروز در تجمع طلاب و روحانیون شهرستان رشت که در اعتراض به جنایت هولناک وهابیون در نبش قبر حجربن عدی در سوریه شکل گرفت با بیان اینکه حجربن عدی از فرماندهان اصلی حضرت علی (ع) در جنگ صفین در مقابل معاویه بوده است، گفت: در واقع این جنایت هولناک صورت گرفته توسط وهابیون در استمرار همان جریان انحرافی بنی امیه و معاویه است.

وی در ادامه با اشاره به فضایل این صحابه بزرگوار، اظهار داشت: حجر بن عدی اهل عبادت‌های طولانی و فردی مستجاب الدعوه و مورد عنایت خاص اهل بیت(ع) بود.

این استاد سطح عالی حوزه علمیه اظهار داشت: آنچه که امروز ما شاهد آن هستیم این است که علمای وهابی به قدری با مسلمانان و از جمله شیعیان دشمنی و کینه ورزی می‌کنند که اسرائیل جنایتکار را بر آنها ترجیح و از این رژیم غاصب در گفتار و عمل حمایت می‌کنند.

حجت الاسلام تجدد تصریح کرد: وهابیونی که در این زمان بر ضد تشیع فتوا می‌دهند به هیچ عنوان صلاحیت فتوا دادن را دارا نیستند زیرا این افراد به اصطلاح عالم در حقیقت علم خود را در اختیار مستکبران قرار داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بعد از کشته شدن سه نفر آمریکایی در بوستون تمام مسلمانان از این عمل ابراز انزجار و ناخرسندی کردند گفت: این در حالی است که در افغانستان، پاکستان و عراق هر روز ده‌ها و صد‌ها نفر در اثر انفجارهای تروریستی کشته می‌شوند ولی هیچکدام از دشمنان از جمله رژیم غاصب صهیونیستی ابراز انزجار نکرده و نمی‌کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه رفتارهای متناقض حقوق بشری از سوی غرب به خوبی نشان دهنده این نکته است که آنها هیچگونه حرمت و احترامی برای مسلمانان قائل نیستند، افزود: اگر این اعمال قبیحانه توسط فرقه‌های انحرافی و غرب استمرار پیدا کند مردم مسلمان در جهان در دفاع از عقیده، شرف و حرمت خویش به پا می‌خیزند.

حجت الاسلام تجدد در پایان با بیان اینکه خداوند اجازه تسلط کفار را بر مسلمانان هرگز نخواهد داد، خاطرنشان کرد: از علمای بلاد اسلامی و سازمان کنفرانس اسلامی تقاضا داریم عمل شنیع وهابیون در نبش قبر صحابه رسول خدا محکوم و عاملان آن را محاکمه کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد