صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






روز قدس محشر بیداری اسلامی است/ آمریکا بزرگ‌ترین حامی صهیونیسم +تصاویر

مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی بوده که کودک‌کشی و جنایت را حق مسلم خود می‌داند، گفت: روز قدس محشر بیداری اسلامی است. به گزارش فارس، حسین کاشانی‌پور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلای شهرستان لاهیجان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم […]

کد خبر : 22099 | 10:36 ق.ظ | ۱۲ تیر , ۱۳۹۵

۲۰۱۶۰۷۰۱_۱۱۵۸۳۵

مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی بوده که کودک‌کشی و جنایت را حق مسلم خود می‌داند، گفت: روز قدس محشر بیداری اسلامی است.

به گزارش فارس، حسین کاشانی‌پور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلای شهرستان لاهیجان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم روزه‌دار خطاب به آنها، اظهار کرد: امروز با حضور در این اجتماع الهی که بیانگر تقوای ستیز شماست، نشان دادید که ماه رمضان در وجود شما تجلی دارد.

وی با بیان اینکه امروز مردم با هدف مشخص در اجتماع بزرگ روز قدس حاضر شدند، افزود: امروز روز شریفی است و به ابتکار بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی‌(ره) جزو نخستین نامگذاری‌هایی بود که پس از استقرار نظام اسلامی صورت گرفت و روز جهانی قدس محشر بیداری اسلامی است.

کارشناس ارشد علوم‌سیاسی و امور بین‌المللی پیام امروز روز قدس را بیداری اسلامی نامید و  چگونگی استقرار یهودیان در فلسطین را تشریح کرد.

استقرار صهیونیست‌ها با همراهی انگلیس استمعارگر در فلسطین

وی با اشاره به اینکه استقرار صهیونیست با همراهی انگلیس و هدف استعمار بر سرزمین فلسطین صورت گرفت، ادامه داد: مرز جغرافیایی جهان اسلام را برای استقرار یک مجموعه جنایتکار در راستای اهداف استعماری دادند که از هیچ جنایتی برای کسب منافع ابا ندارد.

کاشانی‌پور صهیونیست را مجموعه‌ای متعفن خواند که بیت‌المقدس را غصب کرده است و ادامه داد: در این مدت جنایت‌های بسیاری را مرتکب شدند.

وی با تصریح بر اینکه رژیم منحوس پهلوی نخستین رژیمی بود که صهیونیست را به رسمیت شناخت، اضافه کرد: رژیم جعلی صهیونیست یک غده سرطانی است که کودک‌کشی و جنایت را حق مسلم خود می‌داند.

رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله ۱۳ آبان با بیان اینکه صهیونیست جنایت‌های خود را با پشتیبانی استکبار جهانی انجام می‌دهد، گفت: آمریکا بزرگ‌ترین حامی رژیم کودک‌کش صهیونیست بوده به طوری که شغل‌های حساس آمریکا در اختیار این رژیم سفاک قرار دارد و ۷۰ درصد وکلای دادگستری آمریکا از یهودیان صهیونیست هستند.

۲۰۱۶۰۷۰۱_۱۲۰۴۱۱

انتشار جنایت و فساد توسط صهیونیست‌های متعفن در جهان

وی افزود: جنایت، ظلم، فساد و… از طریق صهیونیست‌های متعفن در جهان منتشر می‌شود و برخی با شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران»، در حمایت از سیاست‌های صهیونیستی اختلاف‌هایی را ایجاد می‌کنند.

کاشانی‌پور با بیان اینکه جهان بیدار اسلام در پی نابودی صهیونیست غاصب و آزادی قدس شریف است، خاطرنشان کرد: خداوند در تکلیف روزه می‌فرماید تقوای ستیز داشته باشید و امروز حضور در راهپیمایی روز قدس نشانه تقوای ستیز است.

وی گفت: تقوای ستیز یعنی اینکه دشمن را بشناسیم و در مقابل آن بایستیم و وعده الهی پیروزی حق بر باطل نزدیک است.

مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را یکی از موثرترین راه برای نابودی ریشه‌های متعفن صهیونیست عنوان کرد.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری ملت ایران، متذکر شد: مراقب باشید شبکه‌های اجتماعی و گوشی‌هایی که در دست شماست، فضای مجازی و … در اختیار مراکز صهیونیست‌هاست و مراقبت کنید که مبادا از روی بی‌بصیرتی چیزی منتشر نشود که به ضرر ما باشد.

کاشانی‌پور با اشاره به اینکه امام (ره) فرمود با تفکر انقلابی می‌توان موفقیت‌های زیادی را به دست آورد، اظهار کرد: حضور مردم لاهیجان در این هوای گرم نشانه ولایت‌مداری است و اینکه راه و مسیر را تا سرنگونی رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم.

وی با تصریح بر اینکه با آمریکایی مواجه هستیم که روسای جمهورش حامیان صهیونیست هستند و از هیچ جنایتی فروگذار نیستند، یادآور شد: اگر داعش ایجاد می‌شود و کاریکاتورهای ضد اسلامی منتشر کرده و فیلم‌های ضد اسلام و پیامبر می‌سازند و سخنان رهبری را بایکوت جهانی می‌کنند و به پشتیبانی صهیونیست‌ها اسلام‌هراسی را در جهان راه انداخته‌اند، همه برای انحراف افکار جهانیان از موضوع فلسطین است.

این مسؤول راه‌اندازی جنگ نیابتی را در راستای انحراف افکار جهانی از موضوع فلسطین عنوان کرد و گفت: آزادی فلسطین یک آرمان الهی بوده و اگر انسان باشیم باید در صف مبارزه با صهیونیست قرار گیریم.

وی با اشاره به اینکه باید فکر ما علوی، فاطمی و حسینی باشد، خاطرنشان کرد: نمی‌شود با رژیم کودک‌کش و حامی بزرگ آن کنار آمد و پیمانی که منجر به حاکمیت ظلم در جهان می‌شود را هرگز نمی‌پذیریم.

کاشانی‌پور متذکر شد: امروز مردم گیلان با هشت هزار شهید می‌گویند آماده‌ایم با تبعیت از رهبر معظم انقلاب بگوییم تا آخرین قطره خون خود از انسانیت دفاع می‌کنیم و پوزه صهیونیست و حامیان آنها را به خاک می‌مالیم.

وی با بیان اینکه تکلیف صهیونیست مشخص است، یادآور شد: در داخل خود نیازمند حفظ وحدت و هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمنان هستیم.

۲۰۱۶۰۷۰۱_۱۲۰۰۱۲

۲۰۱۶۰۷۰۱_۱۲۰۲۱۸

۲۰۱۶۰۷۰۱_۱۲۰۱۳۱

۲۰۱۶۰۷۰۱_۱۲۰۳۴۲

۲۰۱۶۰۷۰۱_۱۲۰۳۰۷

۲۰۱۶۰۷۰۱_۱۲۰۶۱۰

۲۰۱۶۰۷۰۱_۱۲۱۷۲۷

۲۰۱۶۰۷۰۱_۱۲۰۵۲۸

۲۰۱۶۰۷۰۱_۱۲۱۰۵۴

۲۰۱۶۰۷۰۱_۱۲۱۶۵۲

۲۰۱۶۰۷۰۱_۱۲۰۹۰۳

۲۰۱۶۰۷۰۱_۱۲۰۶۲۱






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد