صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مردم شهرستان تالش هتك حرمت و نبش قبر صحابه پیامبر اكرم(ص) را محكوم كردند

طلاب و فضلای حوزه های علمیه شهرستان تالش به ویژه دانشگاهیان و قشرهای مختلف مردم با حضور در سالن حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) تالش ، هتك حرمت و نبش قبر ˈحجربن عدیˈ صحابه بزرگوار پیامبر اكرم(ص) از سوی سلفیون وهابی را محكوم كردند. مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) روز یكشنبه در این مراسم […]

کد خبر : 2216 | 12:27 ب.ظ | ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۲

80643630-3929084

طلاب و فضلای حوزه های علمیه شهرستان تالش به ویژه دانشگاهیان و قشرهای مختلف مردم با حضور در سالن حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) تالش ، هتك حرمت و نبش قبر ˈحجربن عدیˈ صحابه بزرگوار پیامبر اكرم(ص) از سوی سلفیون وهابی را محكوم كردند.

مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) روز یكشنبه در این مراسم با محكوم كردن این اقدام قبیح تاكید كرد: هرگز جامعه اسلامی به خصوص شیعیان جهان آن را فراموش نخواهند كرد و به طور قطع این جنایتكاران كوردل به زودی به سزای اعمالشان خواهند رسید.

حجت الاسلام امین نقدی گفت: دشمنان اسلام در راس آنها آمریكا و اسرائیل می خواهند با این گونه اقدامات وقیحانه ، جنگ مذهبی و فرقه ای میان مسلمانان ایجاد كنند ولی به یقین با بیداری اسلامی هرگز موفق نخواهند شد.

وی افزود: دشمنان باید بدانند هیچگاه نمی توانند با چنین اقدامات وقیحانه ای چراغ اسلام و ولایت را خاموش كنند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم تجمع كنندگان با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل اعتراض خود را نسبت به هتك حرمت صحابه پیامبر اكرم حضرت محمد مصطفی(ص) در سوریه اعلام كردند.

این مراسم با حضور شماری از مسوولان، طلاب، روحانیون و علما و دانشگاهیان درحوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) تالش برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد