صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انتشار کتاب و تولید فیلم مستند شهدای گیلانی هفتم تیر/ شهید عبدالکریمی نماد ولایتمداری

نشست هماهنگی انتشار کتاب و تولید فیلم مستند شهید عبدالکریمی، سه شنبه ۲۲ تیرماه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست با بیان اینکه شهید دکتر سیف‌الله عبدالکریمی نماد ولایتمداری و پاسدار انقلاب اسلامی بود، گفت: این شهید گرانقدر نخستین نماینده شهرستان […]

کد خبر : 22202 | 8:17 ق.ظ | ۲۳ تیر , ۱۳۹۵

IMG_0347

نشست هماهنگی انتشار کتاب و تولید فیلم مستند شهید عبدالکریمی، سه شنبه ۲۲ تیرماه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست با بیان اینکه شهید دکتر سیف‌الله عبدالکریمی نماد ولایتمداری و پاسدار انقلاب اسلامی بود، گفت: این شهید گرانقدر نخستین نماینده شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی بود که در حادثه تروریستی هفتم تیر سال ۶۰ در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط ‌منافقین به درجه رفیع شهادت رسید.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری با بیان اینکه چهار ستاره گیلانی در آسمان هفتم تیر می درخشند، افزود: شهیدان  دکتر حسن عضدی، سیف‌الله عبدالکریمی، محمد صادق اسلامی و جواد سرافراز از افتخارات مردم ولایتمدار گیلان بودند که در حادثه هفتم تیر همراه شهید مظلوم دکتر آیت الله بهشتی قربانی نقشه شوم تروریست‌های کوردل شدند.

وی با اشاره به دغدغه های جدی مقام معظم رهبری نسبت به معرفی هنرمندانه شهدای حادثه هفتم تیر به نسل جوان، اظهار داشت: انتشار کتاب و تولید فیلم مستند از جمله کارهای ماندگاری ست که می تواند بخشی از کم کاری‌های سال‌های گذشته را جبران نماید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به انتشار کتاب و تولید فیلم مستند دکتر حسن عضدی در سال گذشته، گفت: در سال جاری نیز کتاب و فیلم مستند شهید عبدالکریمی منتشر و تولید خواهد شد و همچنین برنامه‌ریزی برای معرفی شهیدان محمدصادق اسلامی و جواد سرافراز در برنامه های سال‌های ۹۶ و ۹۷ ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر استان گیلان قرار گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین اشجری با بیان اینکه شهید عبدالکریمی دانش آموخته مکتب امام خمینی (ره) بود، افزود: وی از شاگردان آیت الله شهید علامه مطهری و دکتر مفتح بود که این امر از وی مردی مبارز و اهل پیکار با ظالمان و رهرو حضرت امام(ره) ساخت.

وی با اشاره به سابقه انقلابی این شهید بزرگوار در دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: شهید عبدالکریمی در سال‌های ابتدایی دهه پنجاه با تلاش برای بیدارکردن افکار عمومی در برابر ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی نقش پررنگی در آشنایی مردم شهرهای لاهیجان و لنگرود با نهضت حضرت امام خمینی(ره) داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه شهید عبدالکریمی نقش مؤثری در برپایی تظاهرات، برگزاری جلسات سخنرانی سیاسی، اعتصابات و تعطیلی بازار، ادارات و مدارس شهرهای شرق گیلان داشت، تصریح کرد: وی با عظمی ستودنی تا پای جان در راه پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی نهضت عاشورایی حضرت امام خمینی(ره) ایستاد و به افتخار شهادت نائل آمد.

IMG_0323

IMG_0335

IMG_0320 - Copy

IMG_0331






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد