صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مردم شهرستان صومعه سرا هتک حرمت به صحابه پیامبر(ص) را محکوم کردند

تجمع اعتراض‌آمیز اقشار مختلف مردم، فرهنگیان و دانش‌آموزان ‌صومعه‌سرا در محکومیت هتک حرمت صحابه پیامبر (ص) در این شهرستان برگزار شد. دانش‌آموزان، فرهنگیان و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم این شهرستان در راستای اعتراض به جنایت هولناک نبش قبر حجر بن عدی یکی از یاران ولایی امام علی (ع) در سوریه توسط وهابیون امروز […]

کد خبر : 2221 | 6:54 ق.ظ | ۱۶ اردیبهشت , ۱۳۹۲

تجمع 2

تجمع اعتراض‌آمیز اقشار مختلف مردم، فرهنگیان و دانش‌آموزان ‌صومعه‌سرا در محکومیت هتک حرمت صحابه پیامبر (ص) در این شهرستان برگزار شد.

دانش‌آموزان، فرهنگیان و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم این شهرستان در راستای اعتراض به جنایت هولناک نبش قبر حجر بن عدی یکی از یاران ولایی امام علی (ع) در سوریه توسط وهابیون امروز در میدان اصلی شهر صومعه‌سرا تجمع کردند.

در این تجمع اقدام اخیر وهابیون در سوریه محکوم و فریاد «مرگ بر وهابیون» در صومعه‌سرا طنین‌انداز شد.

*اهانت به جسد حجر بن عدی اقدامی وحشتناک است

امام جمعه صومعه‌سرا در این تجمع با بیان اینکه حجر بن عدی یکی از یاران ارزشمند امام علی (ع) بود، اظهار کرد: حجر بن عدی در یک‌هزار و 380 سال قبل به دست خائنان به ظاهر ایمان آورده کشته و دفن شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، هتک حرمت به جسد حجر بن عدی را محکوم کرد و افزود: اهانت به جسد یک فرد ولایی پس از گذشت بیش از یک‌هزار سال اقدامی بسیار وحشتناک و غیر قابل قبول است.

وی با بیان اینکه «حجر» جان خود را در راه ولایت و امامت فدا کرد، گفت: حجر بن عدی از همراهان و یاران با وفا و پا در رکاب امام علی (ع) بود.

امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره به سخنان امام علی (ع) خطاب به حجر بن عدی، اذعان کرد: «روزی فرا می‌رسد که تو (حجر بن عدی) در راه من به شهادت می‌رسی و از تو خواسته می‌شود که از ولایت بیزاری جویی».

وی ادامه داد: حجر بن عدی در پاسخ به امام علی (ع) گفت: «مردانه تا پای جان در راه ولایت و امامت می‌مانم».

صدیقی با تصریح بر اینکه پیشگویی امام علی (ع) سرانجام با پیشنهاد معاویه مبنی بر بیزاری عدی از امام و ولی عصر خود درست از آب در آمده بود، خاطرنشان کرد: حجر بن عدی هرگز پا از ولایت و دوستی با علی (ع) بر نداشت.

وی، اهانت به مسلمانان در سال‌های اخیر را امری مردود و بسیار زشت دانست و عنوان کرد: به دنبال اقدام اخیر وهابیون سوریه به جسد حجر بن عدی تمام مسلمانان جهان آن را محکوم کرده‌اند.

امام جمعه صومعه‌سرا اضافه کرد: هتک حرمت به مسلمانان شایسته و زیبنده هیچ انسانی نیست.

وی به نامشخص بودن قبر فاطمه ‌زهرا (س) اشاره کرد و گفت: پس از گذشت سال‌ها تازه فهمیدیم که چرا قبر این بانوی شهیده در راه اسلام مخفی و نامعلوم مانده است.

صدیقی با تصریح بر اینکه فاطمه (س) نخستین بانوی شهیده در راه امامت و ولایت در تاریخ اسلام است، یادآور شد: فرقه‌های بی‌دین و ایمان در راستای نابودی اسلام و مسلمانان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی سرکوبی ضد مسلمانان را تنها به امر خدا و به دست امام زمان (عج) دانست و یادآور شد: امیدواریم امام عصر(عج) هر چه سریع‌تر ظهور کند و انتقام خون پاک مسلمانان را از ظالمان روزگار بگیرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد