صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شهدا پشتوانه انقلاب اسلامی هستند

معاون عملیات قرارگاه ثارالله با بیان اینکه تا خون شهدا وجود دارد دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند گفت: شهدا پشتوانه انقلاب اسلامی در جهان هستند. به گزارش فارس از رودسر، سردار ناصر شعبانی در مراسم یادواره ۱۴۲ شهید بخش کلاچای این شهرستان با اشاره به اینکه امنیت کشور به برکت خون شهدا تامین شده است […]

کد خبر : 22312 | 7:23 ق.ظ | ۱۰ مرداد , ۱۳۹۵

ناصر شعبانی ۲۳

معاون عملیات قرارگاه ثارالله با بیان اینکه تا خون شهدا وجود دارد دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند گفت: شهدا پشتوانه انقلاب اسلامی در جهان هستند.

به گزارش فارس از رودسر، سردار ناصر شعبانی در مراسم یادواره ۱۴۲ شهید بخش کلاچای این شهرستان با اشاره به اینکه امنیت کشور به برکت خون شهدا تامین شده است اظهار کرد: مزار شهدا به عنوان زیارتگاه محسوب می‌شود.

وی با تجلیل از شهدای گمنام والامقام دوران دفاع مقدس و تقارن خاکسپاری آنها با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، بیان کرد: امروز حضور پر شور مردم انقلابی در صحنه به تبعیت از ولایت است که در مراسم شهدای دفاع مقدس، غواص و مدافعان حرم شرکت می‌کنند.

معاون عملیات قرارگاه ثارالله با بیان اینکه تا خون شهدا وجود دارد دشمن هیچ غلطی نمی‌کند، تصریح کرد: شهدا پشتوانه انقلاب اسلامی هستند.

شعبانی در ادامه به ایجاد گروهک‌های وهابی و تکفیری توسط استکبار و آل‌سعود اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی دوست و دشمن را مشخص می‌کند و امروز وفاداران به اسلام شناخته شده هستند.

وی با تأکید براینکه ایران اسلامی را گورستان داعش می‌کنیم، خاطرنشان کرد: گروهک‌های تکفیری به همراه استکبار به زباله‌دان تاریخ سپرده می‌شوند.

معاون عملیات قرارگاه ثارالله بر مراقبت از نفوذی‌های دشمن تأکید کرد و گفت: ایران اسلامی کشوری امن در منطقه است و هرگز اجازه نمی‌دهیم دشمنان به نظام اسلامی آسیبی وارد کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد