صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرارسیدن ۱۲ مرداد

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن «۱۲ مرداد، سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی»: «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» در دوازدهم مردادماه سال ۱۳۵۹ به منظور سیاست‌گذاری، نظارت، برنامه‌ریزی، هماهنگی و اجرای مراسم رسمی و مناسبت‌های عمومی نظام جمهوری اسلامی پس از موافقت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تأسیس شد. […]

کد خبر : 22317 | 7:32 ق.ظ | ۱۰ مرداد , ۱۳۹۵

شورا25

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن «۱۲ مرداد، سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی»:

«شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» در دوازدهم مردادماه سال ۱۳۵۹ به منظور سیاست‌گذاری، نظارت، برنامه‌ریزی، هماهنگی و اجرای مراسم رسمی و مناسبت‌های عمومی نظام جمهوری اسلامی پس از موافقت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تأسیس شد. نهاد مقدسی که به فرموده مقام معظم رهبری یکى از کهن‌ترین و پرسابقه‌ترین نهادهاى نظام جمهورى اسلامى محسوب می شود. نهادی انقلابی که همواره برای برگزاری باشکوه مناسبت‌های مختلف انقلاب اسلامی کوشیده است و با مدیریت مراسم ملی و انقلابی زمینه مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در عرصه‌های مختلف نظام را فراهم کرده تا با تلاشی بی‌وقفه از عهده انجام رسالت خطیر و وظیفه مهم خویش برآید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با لحاظ اندیشه‌های اسلامی و انقلابی در بزرگداشت مناسبت‌ها و برگزاری مراسم ملی و انقلابی توانسته است در برنامه‌ریزی و بسیج امکانات و منابع و ایجاد هماهنگی از موازی‌کاری‌ها جلوگیری و در جهت تکریم ایام‌الله انقلاب اسلامی، زنده ‌نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی و حفاظت از آرمان‌های سترگ حضرت امام خمینی(ره) و دستاوردهای انقلاب اسلامی حرکتی رو به رشد و فزاینده‌ای داشته باشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با توکل به خداوند سبحان و بهره‌مندی از منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و استفاده بهینه از توان و ظرفیت‌های خود و کمک نهادها و سازمان‌های تاثیرگذار و شخصیت‌های برجستۀ فرهنگی و انقلابی توانسته است هوشمندانه نقش مفید و ارزنده خود را در کوران حوادث، فضاهای غبارآلود فتنه و جنگ نرم دشمنان و مخالفین نظام اسلامی ایفا نماید و به عنوان نهاد وحدت‌بخش نظام و مردم و تریبون ملت ایران در مسیر درست و صراط مستقیم حرکت کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تولیت برگزاری مراسم بزرگداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای را در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایفا نموده است؛ گرامیداشت چنین مناسبت‌هایی نقطه‌ای شاخص در جهت‌گیری مواضع ملت بزرگ ایران در حمایت از آرمانهای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود. این نهاد مولود انقلاب با رصد زمینه‌های وحدت مسئولین و مردم بر پیوندی که موجب قوت بنیان جمهوری اسلامی خواهد شد، صحّه می‌نهد و تدارک حضور مردم را به عنوان نقطه اوج این همراهی و پیوند، به رخ جهانیان می‌کشاند. تجربه گرانقدر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم مختلف در طول حیات پر‌بار انقلاب اسلامی نشان‌دهنده سیری صعودی در جهت تحقق آرمان‌های انقلابی مردم مسلمان ایران است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، دوازدهم مرداد ماه‌، سالروز تأسیس این نهاد مقدس را که یادگاری گرانبها از رهبر فقید انقلاب اسلامی است به همراهان همدل و حماسه‌سازان مراسم و مناسبت‌های انقلابی به ویژه مردم بصیر و همیشه در صحنه استان گیلان تبریک و تهنیت گفته و در برابر همت والا، حضور ارزشمند در صحنه و خلق حماسه‌های بی‌نظیر گیلانیان ولایت‌مدار، سر تعظیم فرود ‌می‌آورد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد