صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برخاسته از ملت انقلابی است

دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان و فرمانده انتظامی استان به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دفتر این شورا برگزار شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با قدردانی از امنیت‌سازی پلیس این استان در همایش‌های انقلابی، گفت: پلیس گیلان یاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در برپایی مراسم‌های انقلابی و […]

کد خبر : 22415 | 7:59 ق.ظ | ۱۶ مرداد , ۱۳۹۵

IMG_0600

دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان و فرمانده انتظامی استان به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دفتر این شورا برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با قدردانی از امنیت‌سازی پلیس این استان در همایش‌های انقلابی، گفت: پلیس گیلان یاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در برپایی مراسم‌های انقلابی و ملی است.

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در نشست با سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی گیلان از امنیت‌سازی مناسب پلیس این استان در همایش‌ها و برنامه‌ها قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه پلیس گیلان یاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در برپایی مراسم‌های انقلابی و ملی است، افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری نیروی انتظامی مظهر حاکمیت ملی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای حفظ نظم و امنیت تلاش می‌کند، تصریح کرد: خدمت در ردای نیروی انتظامی توفیق عبادت است.

وی جایگاه نیروی انتظامی را خدمت صادقانه و صالحانه به بندگان خواند و گفت: جایگاه نیروی انتظامی جلب رضایت خداوند است.

IMG_0601

فرمانده انتظامی گیلان نیز در نشست مذکور امنیت مردم را مرهون تلاش و همت این نیرو دانست و اظهار کرد: پلیس خدمتگزار مردم است.

سردار محمدرضا میرحیدری با تبریک تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تریبون سخنان صریح مردم، نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کانال بیان مواضع و پیام انقلاب اسلامی و ملت ایران به جهانیان است، خاطرنشان کرد: وظیفه برگزاری مراسم‌های انقلابی و ملی به‌عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

فرمانده انتظامی گیلان تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای گردهمایی مردم همدل، همصدا و انقلابی ایران اسلامی در مراسم ملی و انقلابی را قابل قدردانی دانست.

وی تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را با تدبیر حاذقانه امام(ره) عنوان کرد و یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برکات انقلاب اسلامی بوده و با ایجاد تریبون‌های گسترده انقلابی نقش مهمی در تحولات اساسی ملی و بین‌المللی دارد.

میرحیدری با تصریح بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برخاسته از بدنه ملت انقلابی و ایران اسلامی است، یادآور شد: عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بصیرت‌افزایی، اقناع افکار عمومی و افزایش روحیه و عزت ملی نمایان است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی و گیلانیان با بصیرت همواره در برگزاری مراسم‌های انقلابی و ملی پیشگام و ثابت‌قدم هستند، مردم را مهم‌ترین رکن حکومت اسلامی دانست.

IMG_0593






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد