صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ثمره شهادت مدافعان حرم حفظ حرمت اهل بیت است

حجت الاسلام احمد پناهیان اعلام کرد: ثمره شهادت شهدای مدافع حرم علاوه بر حفظ اسلام، حفظ حرمت اهل بیت است. حجت الاسلام احمد پناهیان، واعظ و سخنران مشهور در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم که ۲۶ مرداد در مسجد امیرالمومنین (علیه السلام) رشت برگزار شد، اظهار کرد: ثمره شهادت شهدای مدافع حرم علاوه بر حفظ […]

کد خبر : 22498 | 9:15 ق.ظ | ۲۷ مرداد , ۱۳۹۵

احمد پناهیان ۲۳

حجت الاسلام احمد پناهیان اعلام کرد: ثمره شهادت شهدای مدافع حرم علاوه بر حفظ اسلام، حفظ حرمت اهل بیت است.

حجت الاسلام احمد پناهیان، واعظ و سخنران مشهور در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم که ۲۶ مرداد در مسجد امیرالمومنین (علیه السلام) رشت برگزار شد، اظهار کرد: ثمره شهادت شهدای مدافع حرم علاوه بر حفظ اسلام، حفظ حرمت اهل بیت است.

 این کارشناس مباحث دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم را ولایتمداران مخلص خواند و خاطرنشان کرد: ولایتمداری تنها اطاعت کردن نیست بلکه معنای اصلی ولایتمداری اتصال به ولی حق است.

 وی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با جوانان و تذکر ایشان برای مطالعه جوانان در موضوعات کلان کشور، گفت: یکی از این موضوعات غیرقابل اعتماد بودن آمریکا و بی فایده بودن مذاکره با این کشور برای تولید و اقتصاد ایران است.

این خطیب مشهور، با بیان اینکه بعضی‌ها اهل بیت را فقط دوست دارند و آنها را برای خود می‌خواهند، گفت: ولایتمداری یعنی اینکه اتصال خود را با اهل بیت حفظ کرده، سبک زندگی مان را به سیره اهل بیت نزدیک کنیم و خودمان را برای اهل بیت بخواهیم.

 وی افزود: استکبار به دنبال آن است بین راه شهدا و اهل بیت جدایی و افتراق نشان دهد در صورتی که مجاهدت شهید بعد از مجاهدتش ادامه داشته و تمام شدنی نیست.

پناهیان، سوریه را قلب مقاومت جهان اسلام دانست و گفت: اگر مقاومت در سوریه شکست بخورد حزب الله در فشار قرار می‌گیرد.

 وی اعلام کرد: هدف داعش نابودی اسلام است و بر همین اساس مدافعان حرم برای احفظ اصل اسلام جان خود را فدا می‌کنند.

تفکر تکفیری به سوریه اکتفا نمی‌کند

 این واعظ برجسته اذعان کرد: تفکر تکفیری به سوریه اکتفا نمی‌کند و طبق اظهارات خودشان بعد از سوریه نوبت ایران، و تخریب کعبه است.

وی با اشاره به بخش‌هایی از دعای شریف زیارت عاشورا، گفت: در حال حاضر استکبار و در راس آن آمریکا در حال جنگ با امام حسین (علیه السلام) است و ۸۵ کشور دنیا را برای نابودی راه امام حسین( علیه السلام) بسیج کرده است.

 این کارشناس مباحث دفاع مقدس تاکید کرد: نمی‌توانیم از خون شهدا بگذریم که پس از آن بتوانیم از خصومت با آمریکا دست برداریم.

 وی اضافه کرد: اگر نخواهیم از آمریکا انتقام بگیریم چطور می‌توانیم از حضرت عباس( علیه السلام) درس بگیریم.

پناهیان اظهار داشت: برای اینکه شعار مرگ بر آمریکا سر ندهیم کار را به جایی رسانده‌اند که به امام حسین( علیه السلام) تهمت مذاکره با عمر بن سعد می‌زنند.

 وی اعلام کرد: از شعار هیهات من الذله امام حسین(علیه السلام) و شهادت ایشان هرگز نمی‌توان اینگونه برداشت کرد ایشان به دنبال مذاکره بودند.

حسینی شدن در آخرالزمان سخت است

این واعظ برجسته خاطرنشان ساخت: شهدای مدافع حرم درک و فهمشان مانند شهدای دوران دفاع مقدس است و کاری کردند که مجاهدتشان که برپایه مبارزه با یزیدیان است همچنان ادامه پیدا کند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم پرچم امام حسین( علیه السلام) را بالا نگه داشته اند نه کسانی که حاضرند برای امام حسین(علیه السلام) سینه بزنند و بعد بروند با آمریکا دست بدهند و فالوده بخورند.

پناهیان اظهار کرد: حسینی شدن در آخرالزمان سخت است و برای این کار باید کاری کرد مانند حضرت ابوالفضل (علیه السلام) عاشق خدا شد تا خداوند هم مشتاق ما شود.

این خطیب مشهور تصریح کرد: پیروی از سیره شهدا زندگی کردن با شهدا و نه با یاد شهدا است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد