صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شهیدان رجایی و باهنر الگوی رفتاری مدیران نظام هستند

امام جمعه موقت رودسر به فرا رسیدن هفته دولت اشاره کرد و گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی رفتاری تمام مدیران و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.  به گزارش فارس از رودسر، حجت‌الاسلام محمدعلی محدث امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا عامل سعادت اخروی […]

کد خبر : 22522 | 12:00 ب.ظ | ۳۰ مرداد , ۱۳۹۵

رجایی ۱۲

امام جمعه موقت رودسر به فرا رسیدن هفته دولت اشاره کرد و گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی رفتاری تمام مدیران و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

 به گزارش فارس از رودسر، حجت‌الاسلام محمدعلی محدث امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا عامل سعادت اخروی انسان است.

وی به دشمن داخلی و خارجی انسان اشاره کرد و افزود: وسوسه‌های نفسانی و شیطانی دشمن نامرئی انسان است.

امام جمعه موقت رودسر با بیان اینکه تقوا عامل گریز از گناه و وسوسه‌های شیطانی است، تصریح کرد: آنها که می‌خواهند در دنیا و آخرت عزیز و سربلند باشند باید تقوا داشته باشند.

محدث در ادامه به بزرگداشت علامه محمدباقر مجلسی اشاره کرد و گفت: عالم جلیل‌القدر مذکور کتاب‌های بسیاری در مورد آموزش حوزوی تألیف کرده و معروف‌ترین آن «بحارالانوار» مجموعه بزرگی از احادیث جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به وفات آیت‌الله حائری موسس حوزه علمیه قم، بیان کرد: عالمان دینی عامل رشد و ارتقای اسلام هستند.

امام جمعه موقت رودسر با گرامیداشت هفته دولت و شهدای این هفته به‌ویژه رجایی و باهنر، خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر یاران با وفای امام راحل بودند و تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به ملت و کشور انجام دادند.

محدث، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی رفتاری تمام مدیران و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و یادآور شد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان عملکردها و دستاوردهای مسؤولان به مردم است.

وی خطاب به مدیران و مسؤولان نظام، اظهار کرد: مسؤولان با مردم از یک خانواده هستند و نباید کاری در پشت پرده انجام شود.

امام جمعه موقت رودسر همچنین به روز جهانی مسجد اشاره کرد و گفت: مسجد کانون وحدت، اقتدار و نماد هویت امت اسلامی محسوب می‌شود و توجه به آبادانی مادی و معنوی مساجد ضروری است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد