صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همزمان با آغاز هفته دولت، مزار شهدای گیلان گلباران شد +تصاویر

همزمان با نخستین روز از هفته دولت مزار شهدای شهرستان‌های مختلف گیلان با حضور خانواده شهدا، مسؤولان و مردم غبارروبی و گلباران شد. به گزارش فارس، استاندار گیلان در جریان غبارروبی گلزار شهدای تازه‌آباد این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی […]

کد خبر : 22563 | 12:12 ب.ظ | ۳ شهریور , ۱۳۹۵

IMG_7650

همزمان با نخستین روز از هفته دولت مزار شهدای شهرستان‌های مختلف گیلان با حضور خانواده شهدا، مسؤولان و مردم غبارروبی و گلباران شد.

به گزارش فارس، استاندار گیلان در جریان غبارروبی گلزار شهدای تازه‌آباد این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بررسی عملکرد یک‌ساله مدیران و ارائه آن به مردم است.

محمدعلی نجفی به افتتاح یک‌هزار و ۱۸۷ پروژه عمرانی و تولیدی همزمان با هفته دولت در گیلان اشاره کرد و افزود: پروژه‌های مذکور با هزینه و سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی از رشد ۲۸ درصدی پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت امسال در گیلان خبر داد و بیان کرد: هفته دولت سال گذشته یک‌هزار و ۱۱۵ میلیارد تومان پروژه در استان به بهره‌برداری رسید.

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت با مشکلات اعتباری در سال ۹۴ مواجه بود، تصریح کرد: امسال پروژه‌ها با مشارکت بخش‌های دولتی، خصوصی و نهادهای عمومی استان افتتاح می‌شود.

نجفی بر ضرورت حضور جدی مدیران، رؤسای سازمان‌ها و دانشگاه‌ها در برنامه‌های هفته دولت تأکید کرد و گفت: مردم ولی‌نعمت ما هستند و حضور بین اقشار مختلف و بررسی مسائل و مشکلات جامعه طبق سفارش امام (ره) و مقام معظم رهبری از وظایف مدیران است و در هفته دولت باید تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه بیان عملکردها منحصر به یک دولت، حزب، جناح و گروه ویژه‌ای نیست، خاطرنشان کرد: بیان عملکردها و تبیین آن برای مردم موجب تقویت نظام و ایجاد امید بین اقشار مختلف می‌شود.

استاندار گیلان عملکرد استان را بسیار مثبت و قابل دفاع خواند و یادآور شد: رسانه‌ها ظرفیت بسیار خوبی برای ارائه عملکرد مدیران دارند و از این ظرفیت باید استفاده کرد.

نجفی با تأکید بر ضرورت تلاش ویژه مدیران در راستای رشد شاخص‌ها و تحولات جدی، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا زمانی که پروژه‌های نیمه‌تمام به اتمام نرسیده از تعریف پروژه جدید خودداری شود.

وی، یکی از افتخارهای مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران را عدالت‌محوری عنوان کرد و گفت: مردم خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام موجود هستند و این امر نیاز به تحرک و اهتمام جدی دارد.

IMG_7625

IMG_7646

IMG_7630

IMG_7650

IMG_7671

IMG_7655

IMG_7685

IMG_7700

IMG_7678

IMG_7712

IMG_7715






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد