صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هفتۀ دولت فرصت بازخوانی اندیشه‌های تابناک دولتمردان خدمتگزار ملت است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آغاز هفته دولت را به همه دولتمردان  دلسوز و خدمتگزار و تمامی خادمان صدیق و گمنام  ملت بزرگ و شریف ایران تبریک و تهنیت گفت. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد شهادت دولتمردان خادم ایران اسلامی شهیدان والامقام  محمد علی رجایی (رئیس جمهور وقت) و  […]

کد خبر : 22596 | 1:13 ب.ظ | ۲ شهریور , ۱۳۹۵

شورا14

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آغاز هفته دولت را به همه دولتمردان  دلسوز و خدمتگزار و تمامی خادمان صدیق و گمنام  ملت بزرگ و شریف ایران تبریک و تهنیت گفت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد شهادت دولتمردان خادم ایران اسلامی شهیدان والامقام  محمد علی رجایی (رئیس جمهور وقت) و  حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد جواد باهنر(نخست وزیر وقت)  در فاجعۀ تروریستی انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم  شهریور ماه سال ۱۳۶۰، و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهیدان سرفراز و سایر شهدای شهریور ماه، شهیدان گرانقدر و بزرگوار سید اسدالله لاجوردی، حاج مهدی عراقی و سید علی اندرزگو، ـــ که حقیقتاً  از یاران و یاوران وفادار و همیشگی امام راحل عظیم الشان « رحمت الله علیه » و انقلاب اسلامی بودند ــ  ؛ هفته دولت را فرصتی مغتنم برای بازشـناسی و بهره مندی از آثار ارزشمند و اندیشه‌های تابناک و خدمت صادقانه و بی منت ، آن دولتمردان صادق و خـدوم و شـاهـدان شـهید ، در تدوین چشم انـداز و نقشه راه دولت‌ها دانست.

در این بیانیه آمده است:
بار دیگر هشتم شهریور با نام یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر این دو یار دیرین و صدیق و همسنگر در قربانگاه عشق از راه می‌رسد و فضای کشور از عطر دلنشین و رایحه خوش آنان جانی تازه می‌کند.

آنان که اسوه ایمان و رجا و نماد علم و تقوا در راه پاسداری از ولایت و انقلاب اسلامی با خون پاک خود دفتر افتخارات ایران اسلامی را امضاء کردند.

بدین مناسبت هر ساله همراه با گرامیداشت یاد و خاطره آن دولتمردان شهید و خدوم، دستاوردهای دولت‌های انقلاب اسلامی نیز مورد بررسی و مداقه قرار گرفته و در واقع اصول حاکم بر اندیشه و عمل شهیدان رجایی و باهنر سنگ محکمی برای سنجش عملکرد دولتمردان دیروز، امروز و فرداست و فرصتی برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و دوایر دولتی است.

از این روی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از دولت یازدهم می‌خواهد تا همچنان با تکیه بر روی اصول و مفاهیم اصیل انقلاب اسلامی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت های بالقوه و بالفعل نظام و تجارب مفید ملی و دستاوردهای متراکم دولت‌های قبل، بتواند همچنان در مدار عدالت و پیشرفت و تعالی، کشور را به پیش برده و با نگاهی اصولی و هوشمندانه هم به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم‌الشأن و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری، هم به واقعیت‌های پیش روی در روند ساختن دولت، حکومت و تمدن بزرگ اسلامی نقش اساسی خود را ایفا کنند.

در پایان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن گرامیداشت هفته دولت، با تجدید احترام به مقام شامخ و رفیع شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان والامقام رجایی و باهنر و سایر شهدای گرانقدر شهریورماه، از عموم مردم عزیز و شریف ایران اسلامی دعوت می کند، تا با حضوری گسترده، انقلابی و انبوه در مراسم بزرگداشت آن شهیدان گرانقدر که در سراسر کشور و تهران برگزار می شود، با آرمان‌های بلند آن شهیدان تجدیدمیثاق نمایند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد