صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری پیاده‌روی خانوادگی هفته دفاع مقدس در گیلان

رئیس ستاد هفته دفاع مقدس سپاه قدس گیلان از برگزاری پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت این هفته، در تاریخ دوم مهرماه جاری در این استان خبر داد. عباس بایرامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گیلان اظهار کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح آغاز شد. […]

کد خبر : 22937 | 10:49 ق.ظ | ۱ مهر , ۱۳۹۵

عباس بایرامی ۲۹

رئیس ستاد هفته دفاع مقدس سپاه قدس گیلان از برگزاری پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت این هفته، در تاریخ دوم مهرماه جاری در این استان خبر داد.

عباس بایرامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گیلان اظهار کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح آغاز شد.

وی با بیان اینکه امروز به نام «شهدا، ایثارگران و سربازان فخرآفرینان» نامگذاری شده است، افزود: امروز با حضور بر مزار شهدای گیلان نسبت به مقام شهدا ادای احترام می‌کنیم.

معاون هماهنگی سپاه قدس گیلان از پیاده‌روی خانوادگی در سراسر استان در روز جمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این روز به نام «معنویت وحدت ملی، خانواده و سلامت» نامگذاری شده است.

وی نواختن زنگ ایثار و مقاومت در سراسر مدارس گیلان را روز شنبه عنوان کرد و گفت: امسال شعار محوری هفته دفاع مقدس«ما آماده‌ایم» تعیین شده و برنامه‌ها بر این اساس اجرایی می‌شود.

بایرامی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس صرفاً سلاح سرد موجب پیروزی ما نشد، تصریح کرد: مؤلفه‌های دیگر نیز در این زمینه نقش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: ولایت‌پذیری، اتحاد، معرفت و… از جمله مولفه‌های نرم ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که موجب پیروزی  ایران شد.

رئیس ستاد هفته دفاع مقدس سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ایران اسلامی امروز به شدت تحت تهاجم نرم دشمنان است، یادآور شد: در دوران دفاع مقدس بسیاری از شهدا و رزمندگان از جوانان و نوجوانان بودند و باید این روحیه ایثار را حفظ کرده و پیام آنها را به نسل نوجوان و جوان امروزی به خوبی انتقال دهیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد