صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سومین سوگواره عاشورایی «طوفان واژه ها» در رشت برگزار می شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از برگزاری سومین سوگواره شعر عاشورایی با عنوان «طوفان واژه ها» به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم خبر داد. علیرضا قانع، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در گفت وگو با ایکنا، از برگزاری سومین سوگواره شعر عاشورایی با عنوان «طوفان واژه ها» به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم خبر داد و […]

کد خبر : 22980 | 1:26 ب.ظ | ۷ مهر , ۱۳۹۵

علیرضا قانع

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از برگزاری سومین سوگواره شعر عاشورایی با عنوان «طوفان واژه ها» به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم خبر داد.

علیرضا قانع، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در گفت وگو با ایکنا، از برگزاری سومین سوگواره شعر عاشورایی با عنوان «طوفان واژه ها» به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم خبر داد و اظهار کرد: این آیین از سوی هیات سائلین الحسین(ع) با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با شعرخوانی شاعران آیینی برجسته گیلانی و کشوری برگزار می شود.

وی از حضور سید حمیدرضا برقعی در این سوگواره خبر داد و افزود: سوگواره «طوفان واژه ها» ساعت ۲۰ پنجشنبه، ۸ مهر در حسینیه شهدای مدافع حرم موسسه قرآن شهید بهشتی واقع در خیابان معلم، نبش کوچه گل ها برگزار می شود.

قانع خاطرنشان کرد: تمامی علاقمندان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) می توانند در تاریخ اعلام شده در این مراسم حضور یابند و از برکات آن بهرمند گردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد