صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به‌مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به‌مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی: تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی دلیران متدین و متعهد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دو مفهوم دلنشین «امنیت» و «آرامش» تجلی می‌یابد که خاطر آدمی را طراوت و راحتی ‌بخشیده و به جسم و جان، آسودگی ارزانی می‌دارد. جایگاه و منزلت والای ناجا […]

کد خبر : 23029 | 9:56 ق.ظ | ۱۱ مهر , ۱۳۹۵

%d8%b4%d9%88%d8%b1%d8%a7-026

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به‌مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی:

تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی دلیران متدین و متعهد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دو مفهوم دلنشین «امنیت» و «آرامش» تجلی می‌یابد که خاطر آدمی را طراوت و راحتی ‌بخشیده و به جسم و جان، آسودگی ارزانی می‌دارد. جایگاه و منزلت والای ناجا حاصل کوشش خستگی‌ناپذیر سربازانی‌ است که با شجاعت، هوشیاری و بهره‌گیری از دستاوردهای علمی و فنی در راستای تأمین نظم و امنیت جامعه گام برداشته‌اند و هر گاه خطری این مرز پرگهر را آماج تهدید قرار داده است، بی‌مهابا آسایش خود را فدا کرده‌ و با شجاعت مثال‌زدنی بر دشمن حمله برده تا آرامش را برای هم‌میهنان خود به ارمغان آورند.

اقتدار و قاطعیت جان بر کفان ناجا در برابر قانون‌ستیزان و اخلالگران عرصه‌های نظم اجتماعی برهمگان اثبات شده و بدان اذعان دارند. امروز ظلم‌ستیزی، مبارزه با فساد و ناعدالتی، نیروی انتظامی را به‌عنوان نهادی کارآمد در مقابله با ناامنی و بی‌نظمی درآورده و موجب هراس و وحشت مجرمان، خلافکاران و متجاوزان به حقوق آحاد جامعه شده است و این نیرو به نحو احسن توانسته است با خدمتگزاری، پاسخگویی، ایجاد انضباط و گسترش امنیت در جای جای میهن اسلامی از عهده انجام رسالت خطیر خویش برآید.

حضور متعهدانه و مقتدرانه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اجرای قانونمند طرح‌های امنیت اجتماعی و سالم‌سازی محیط و اهتمام ویژه به حجاب و عفاف با بهره‌گیری از قابلیت‌های فرهنگی و اجتماعی، نقطه عطفی در کارنامه این نیرو است که باعث شکست پروژه اهریمنی استکبار جهانی در ترویج بی‌بند و باری و هجمه به بنیان‌های فکری و اخلاقی جامعه اسلامی شده است.

نیروی انتظامی با هوشمندی و درک صحیح از کارآمدی و توانمندی خویش توانسته است خود را به عنوان ایفاگر نقش اول عرصه امنیت و نظم عمومی کشور معرفی کند و با ولایت‌پذیری، مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی در مسیر تعالی انقلاب اسلامی، تحقق آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) حرکت کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی و ارج‌نهادن به عزت، اقتدار و کارآمدی ناجا و پاسداشت خون شهدای این نیرو؛ از همراهی خالصانه و همیشگی پرسنل نیروی انتظامی استان گیلان در برگزاری مناسبت‌های انقلاب اسلامی تقدیر نموده و از خداوند منان موفقیت همه دلیرمردان جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می نماید.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد