صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یوم الله ۱۳ آبان، تجلی ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار/ آمریکا مصداق بارز استکبار

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: هیأت‌های مذهبی نقش بسیار موثری در معرفی و تبیین چهره زشت آمریکا دارند. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در گفتگو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: تقارن ۱۳ آبان با ماه صفر و عزای حسینی(ع) فرصت بسیار مناسبی برای الهام گرفتن از عاشورا برای تقویت روحیه مبارزه با استکبار بین […]

کد خبر : 23126 | 11:15 ق.ظ | ۲۳ مهر , ۱۳۹۵

اشجری41

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: هیأت‌های مذهبی نقش بسیار موثری در معرفی و تبیین چهره زشت آمریکا دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در گفتگو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: تقارن ۱۳ آبان با ماه صفر و عزای حسینی(ع) فرصت بسیار مناسبی برای الهام گرفتن از عاشورا برای تقویت روحیه مبارزه با استکبار بین مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان است.

وی به چهار هدف ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: سازماندهی و برگزاری مراسم و اقدام‌های فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نخستین هدف ستاد مذکور در گیلان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان متذکر شد: ارتقای آگاهی و شناخت مردم به‌ویژه جوانان ایران و جهان نسبت به سیاست‌ها و خیانت‌های آمریکا در ایران و منطقه خلیج فارس به‌ویژه کشورهای اسلامی دومین هدف ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان است.

اشجری با بیان اینکه ایجاد زمینه بهره‌مندی بیشتر از جریان و جبهه حق از تمام ظرفیت‌های حق‌طلبی و ظلم‌ستیزی انسان‌های شریف و با کرامت ایران اسلامی و جهان در مبارزه با کفر، الحاد و استکبارگران عالم سومین هدف ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان است، تصریح کرد: برگزاری با شکوه‌تر مراسم ۱۳ آبان با توجه به شرایط کنونی تقابل استکبار با انقلاب و ایران اسلامی چهارمین هدف ستاد مذکور است.

وی از چهار رویکرد محوری ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در گیلان خبر داد و بیان کرد: توجه ویژه به موضوع بدعهدی‌های آمریکا به عنوان ویژگی محوری نماد استکبار علیه ملت ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر تبیین جنایت‌های کنونی آمریکا نسبت به ملت ایران، جهان اسلام و معرفی توطئه‌های جدید این کشور تأکید کرد و گفت: تبیین منطق ضرورت بی‌اعتماد به آمریکا با توجه به نتیجه‌های حاصل از تلاش دیپلماتیک حائز اهمیت است.

اشجری با اشاره به تجلی ایستادگی ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار، خاطرنشان کرد: آمریکا مصداق کامل استکبار است.

وی بر استفاده از ظرفیت حسینیه‌ها، مساجد و بقاع متبرکه به نحو شایسته در ماه صفر تأکید کرد و یادآور شد: هیأت‌های مذهبی نقش بسیار خوبی در معرفی روز ۱۳ آبان و تبیین چهره زشت آمریکا دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، خواستار استفاده از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت و حلقه‌های صالحین در راستای تبیین روز ملی مبارزه با استکبار شد و اظهار کرد: استفاده از ظرفیت کاروان‌های راهیان نور در تبیین روز ۱۳ آبان تاثیرگذار است.

اشجری با بیان اینکه ۱۳ آبان فرصتی برای تجدید عهد با معمار کبیر انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ۱۳ آبان روز تجدید بیعت با شهدای والامقام و معرفی خوی استیلاطلبی آمریکا است.

وی به ظرفیت دانشگاه‌ها، مراکز دانشگاهی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در تبیین روز ملی استکبارستیزی اشاره کرد و افزود: گسترش برنامه نهادهای مذکور در راستای روز ملی استکبارستیزی حائز اهمیت است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد