صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فرهنگ ایثار و شهادت با زبان هنر به نسل جدید منتقل شود

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: ما وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را توسط بیان شیوای هنر و با برگزاری یادواره‌ها به نسل جدید انتقال دهیم. به گزارش تسنیم، سرهنگ مجید دوهندو عصر امروز در  یادواره شهدای مدافع حرم ویژه بانوان عقیله النساء در سالن اجتماعات ناجا در رشت اظهار داشت: در دنیای امروز […]

کد خبر : 23153 | 12:40 ب.ظ | ۲۷ مهر , ۱۳۹۵

دوهندو ۰۱۶

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: ما وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را توسط بیان شیوای هنر و با برگزاری یادواره‌ها به نسل جدید انتقال دهیم.

به گزارش تسنیم، سرهنگ مجید دوهندو عصر امروز در  یادواره شهدای مدافع حرم ویژه بانوان عقیله النساء در سالن اجتماعات ناجا در رشت اظهار داشت: در دنیای امروز دشمن همه امکانات خود را به تمامی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران بسیج کرده و به‌کار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به مقابله دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در بعد نظامی خاطرنشان کرد: آنچه امروز دشمن آن را هدف قرار داده مبحث فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را توسط بیان شیوای هنر و نوشتن و برگزاری یادواره‌ها به نسل جدید انتقال دهیم، گفت: یکی از راه‌هایی که می‌توان فرهنگ مقدس شهادت را نهادینه کرد اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی است که آن روزها را درک نکرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به هشت هزار شهید والامقام گیلان و ۲۲۰۰ شهید ولایتمدار شهرستان رشت خاطرنشان کرد: ما باید یاد این شهدا را زنده نگه داشته و فرهنگ شهادت را به نسل جوان انتقال دهیم.

دوهندو با بیان اینکه دشمن با روش‌های مختلف بر مقدسات شیعه می‌تازد، اظهار کرد: جوانان مدافع حرم ما امروز بیش از ۲ هزار کیلومتر دورتر از خاک وطن رفته‌اند و رشادتمندانه دشمن را زمین‌گیر کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند “اگر نبودند شهدای مدافع حرم باید در کرمانشاه و همدان می‌جنگیدیم” اعلام کرد: این نهایت ارزش‌گذاری در زمینه مدافعان حرم است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در عراق عملیات گسترده‌ای آغاز شده است،گفت: ما وظیفه داریم فرهنگ مبارزه و ایثار را با ابزار هنر و نوشتن و روایت گفتاری و برگزاری یادواره‌ها به نسل جدید انتقال دهیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، در یادواره شهدای مدافع حرم ویژه بانوان “عقیلهالنساء” با حضور مسئولان استانی از مستند “مدافعان حریم عشق” رونمایی شد و دختران شهید روحی و علیزاده به اجرای دکلمه درباره مقام پدران شهید خود پرداختند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد