صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس گیلان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان از نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در ۱۲ آبان‌ماه امسال در مدارس این استان خبر داد. به گزارش فارس، سیده حمیرا ذکی‌پور در دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان‌ استان گیلان گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: سه رویداد از جنس مقاومت در […]

کد خبر : 23195 | 8:20 ق.ظ | ۲۹ مهر , ۱۳۹۵

img_1805

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان از نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در ۱۲ آبان‌ماه امسال در مدارس این استان خبر داد.

به گزارش فارس، سیده حمیرا ذکی‌پور در دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان‌ استان گیلان گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: سه رویداد از جنس مقاومت در تقویم جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که در مقابل نظام سلطه و استکباری ایستادگی شده است.

وی به ۱۳ آبان‌ماه روز ملی با استکبار جهانی و دانش‌آموز اشاره کرد و افزود: برای انقلابی ماندن احتیاج به تقویت روحیه جهادی داریم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه دانش‌آموزان ایران با قیام خود به تمام مستضعفان عالم درس آزادگی دادند، تصریح کرد: دانش‌آموزان برای پس گرفتن حقوق از دست رفته خود قیام کردند و در این عرصه پیشگام بودند.

ذکی‌پور بر به‌عهده گرفتن وظیفه توسط دانش‌آموزان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تأکید کرد و گفت: روز دانش‌آموز، بزرگداشت شهید محمدحسین فهمیده است.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان را از پیشگامان قیام ملی ۱۳ آبان می‌دانیم، بیان کرد: در سال‌های گذشته مواضع منفعلانه‌ای پیش آمده و باید روی این مسأله فکر کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان متذکر شد: تا هفت سال گذشته روز ۱۳ آبان وحدت ملی را رقم می‌زد و نیاز است برنامه‌های بصیرتی برای دانش‌آموزان، جوانان و حتی برخی خواص برگزار کنیم و این امر رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند.

ذکی‌پور با بیان اینکه برنامه‌های آموزش و پرورش گیلان برای روز ۱۳ آبان بصیرتی و تفریحی است، خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی در قالب نشست‌های دانش‌آموزی تدوین شده است.

وی از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و نشست تشکل‌های دانش‌آموزی گیلان با استفاده از استادان مجرب خبر داد و یادآور شد: سازمان دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی و جمعیت هلال‌احمر از تشکل‌های دانش‌آموزی محسوب می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه سال گذشته گسترده‌ترین حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان را در راهپیمایی ۱۳ آبان داشتیم، اظهار کرد: وظیفه ذاتی خود می‌دانیم مبارزه با استکبار را با توجه به فضای حاکم بیشتر روی آن کار کنیم.

ذکی‌پور به مصوبه شورای آموزش و پرورش گیلان مبنی بر فراخوان دانش‌آموزان در ۱۳ آبان امسال اشاره کرد و افزود: ۱۲ یا ۱۴ آبان ماه امسال نشست تشکل‌های دانش‌آموزی با محمدعلی نجفی استاندار گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه زنگ استکبارستیزی در روز ۱۲ آبان‌ماه امسال در تمام مدارس گیلان نواخته می‌شود، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم فرهنگی را ساخته یا آن را ترمیم کنیم باید رویکرد تمام جامعه آموزش و پرورش باشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد