صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سخنرانی دانشجویان در نمازهای جمعه گیلان با محوریت استکبارستیزی

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان از سخنرانی مسؤولان این تشکل با محوریت «استکبارستیزی» در پیش از خطبه‌های نماز جمعه در ۹ شهرستان این استان خبر داد. به گزارش فارس، مرتضی نورسته در دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان استان گیلان گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: بسیج دانشجویی به عنوان فراگیرترین […]

کد خبر : 23197 | 8:23 ق.ظ | ۲۹ مهر , ۱۳۹۵

img_1755

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان از سخنرانی مسؤولان این تشکل با محوریت «استکبارستیزی» در پیش از خطبه‌های نماز جمعه در ۹ شهرستان این استان خبر داد.

به گزارش فارس، مرتضی نورسته در دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان استان گیلان گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: بسیج دانشجویی به عنوان فراگیرترین تشکل دانشجویی در کشور محسوب می‌شود و تمام ماهیت آن در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری تعریف شده است.

وی، خواستار برپایی تریبون‌های آزاد استکبارستیزی در جامعه شد و افزود: ۱۳ آبان ماه برپایی تریبون آزاد استکبارستیزی در میدان شهدای ذهاب شهر رشت حائز اهمیت است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان از سخنرانی مسؤولان این تشکل با محوریت «استکبارستیزی» در پیش از خطبه‌های نماز جمعه در استان خبر داد و بیان کرد: ۱۴ آبان ماه امسال مسؤولان بسیج دانشجویی در ۹ شهرستان گیلان در راستای تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت تریبون‌های نماز جمعه سخنرانی می‌کنند.

نورسته با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان انجام شده است، تصریح کرد: سخنرانی مسؤولان بسیج دانشجویی یکی از برنامه‌های تأثیرگذار محسوب می‌شود.

وی، تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ماه سال ۵۸ را توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) عنوان کرد و گفت: در ۱۳ آبان ماه حضور دانشجویان در راهپیمایی روز ملی استکبارستیزی مهم است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به سالروز شهادت محمدحسین فهمیده در هشتم آبان ماه همزمان با هفته استکبارستیزی، خاطرنشان کرد: با توجه به حذف درس شهید فهمیده از کتاب پایه ششم ابتدایی و جایگزین کردن درس فداکاران در پایه سوم ابتدایی، نیاز است بسیج دانشجویی در زمینه شناساندن شهید محمدحسین فهمیده تلاش بیشتری داشته باشد.

نورسته به قراردادن شهید محمدحسین فهمیده در کنار ریزعلی خواجوی در درس فداکاران اشاره کرد و یادآور شد: امام (ره) «رهبر کوچک» را خطاب به شهید محمدحسین فهمیده بیان فرمودند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد