صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان گیلان

نشست کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان گیلان 20 آذر ماه در مرکز فرهنگی آموزشی شاهد و ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار گردید

کد خبر : 232 | 4:11 ب.ظ | ۲۰ آذر , ۱۳۹۱

نشست کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان گیلان 20 آذر ماه در مرکز فرهنگی آموزشی شاهد و ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار گردید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای شناساندن شخصیت امام (ره) به جوانان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری کمیته ایثارگران را دارای معنویت ویژه عنوان کرد و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عهده این کمیته گذاشته شده است.

اشجری شکل‌گیری، پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی را بر پایه ایثار و از خودگذشتگی دانست و تصریح کرد: موفقیت‌های انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی باید در دهه فجر اعلام شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خواستار ایجاد جاذبه در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی شد و بیان کرد: اعتقاد داریم گام‌هایی که انسان در عرصه انقلاب اسلامی بر می‌دارد معنوی است ضمن اینکه برنامه‌ها دهه فجر در سال جاری باید شادی‌بخش باشد.

وی با بیان اینکه گیلان 45 جانباز انقلاب دارد، خاطرنشان کرد: باید به جانبازان انقلاب اسلامی در دهه فجر بیشتر پرداخته شود.

اشجری به 61 شهید انقلاب اسلامی در استان اشاره کرد و گفت: امسال یادواره 61 شهید انقلاب اسلامی گیلان با محوریت ابراهیم جعفری نخستین شهید فرهنگی استان در فومن برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان شهید سید یونس رودباری را یکی دیگر از شهدای انقلاب در استان نامید و ابراز کرد: شهید مذکور از مظلومیت و غربت بیشتری برخوردار است و باید برای شهید سید یونس رودباری کنگره ملی برگزار شود.

وی خواستار اجرای ویژه‌برنامه‌های انقلاب اسلامی در مدرسه‌های شاهد گیلان شد و اضافه کرد: شهر رشت 16 جانباز ویلچری دارد و حضور جانبازان در مهمانی لاله‌ها و راهپیمایی 22 بهمن باید متفاوت با سال‌های گذشته باشد.

اشجری مسئولیت برگزاری راهپیمایی 22 بهمن و برنامه‌های 12 بهمن را به عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و اظهار کرد: انجام برنامه‌ریزی مناسب به منظور حضور و مشارکت ایثارگران و خانواده‌های آنها در برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرگذار است.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این نشست گفت: دستگاه‌های عضو کمیته ایثارگران استان تعداد حداقل 34 برنامه به مناسبت سی‌وچهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در دست اقدام دارند و برنامه‌های بعضی از سازمان‌ها به بیش از 100 برنامه می‌رسد.

احمد اسماعیلی، آذین‌بندی اداره‌ها، مراکز فرهنگی، بازار و معابر، مساجد و … را از وظایف عمومی دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان عنوان کرد و افزود: هدایت و حمایت در برنامه‌ریزی فعالیت‌های ویژه ایام‌الله دهه فجر با رویکرد بهره‌گیری از جوامع هدف دستگاه‌های اجرایی عضو با هدف تهییج افکار عمومی در ترویج و تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جمله وظایف عمومی دستگاه‌های مذکور است.

اسماعیلی با تاکید بر حضور فعال اعضای کمیته در برنامه‌های عمومی اعضای ستاد دهه فجر به‌ویژه برنامه‌های 21 و 22 بهمن سال جاری، بیان کرد: صدور بیانیه فراخوان عمومی برای پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی و حضور در برنامه‌های جشن پیروزی انقلاب با هدف استفاده از ظرفیت‌ها و پشتوانه مردمی انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان جهت‌گیری اساسی در ارائه خدمات سازمانی به‌ویژه ملاقات‌های عمومی مدیران دستگاه‌ها در ایام‌الله دهه فجر انقلاب را با محوریت مساجد به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی با هدف الگوسازی مناسب در خدمت‌رسانی به مردم دانست و تصریح کرد: تجلیل و تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران شاغل در دستگاه‌ها با محوریت شهدا و ایثارگران دوران پیروزی انقلاب با هدف تعظیم شعائر انقلاب اسلامی از وظایف دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان است.

وی اجرای برنامه‌های اختصاصی هر کدام از اعضای کمیته ایثارگران گیلان را مبتنی بر راهبرد اساسی اقتصاد مقاومتی و خط‌مشی محتوایی توجه کامل به ارزش های دینی و اخلاقی عنوان کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه ارائه تصویر هنرمندانه از انقلاب اسلامی در قالب فعالیت‌های نو و بدیع، نشاط‌آور و امیدآفرین از وظایف ویژه دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است، یادآور شد: فراگیرسازی برنامه‌ها به‌ویژه برای گروه‌های مختلف سنی نوجوان، جوان و صنوف و همچنین تبیین کارآمدی نظام در عرصه‌های مختلف از دیگر وظایف کمیته مذکور است

385463535.JPG

56543535.JPG

56+535.JPG

237835358315.JPG






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد