صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیان مفاهیم قرآنی یک فرصت فرهنگی تاثیرگذار در جامعه است

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه موضوع قرآن مهمترین اصل در جامعه اسلامی است، گفت: بیان و توسعه صحیح مفاهیم قرآنی یک فرصت فرهنگی تاثیرگذار در جامعه محسوب می‌شود. به گزارش تسنیم، سرهنگ عباس بایرامی در جمع خبرنگاران در حاشیه مسابقات سراسری قرآن با اشاره به اینکه خداوند متعال در سال ۹۵ […]

کد خبر : 23203 | 1:18 ب.ظ | ۱ آبان , ۱۳۹۵

عباس بایرامی ۲۹

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه موضوع قرآن مهمترین اصل در جامعه اسلامی است، گفت: بیان و توسعه صحیح مفاهیم قرآنی یک فرصت فرهنگی تاثیرگذار در جامعه محسوب می‌شود.

به گزارش تسنیم، سرهنگ عباس بایرامی در جمع خبرنگاران در حاشیه مسابقات سراسری قرآن با اشاره به اینکه خداوند متعال در سال ۹۵ عنایات ویژه‌ای را نصیب گیلان کرده است، اظهار داشت: گیلان به لحاظ موقعیت جغرافیایی، شرایط اقلیمی و تاریخ پرفراز و نشیب، استانی ولایی و حائز اهمیت در کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال سه حرکت بزرگ فرهنگی در استان شکل گرفته است، افزود: گیلان در حوزه اقدامات و کارهای فرهنگی در کشور سرآمد است و امسال سه حرکت بزرگ فرهنگی فضای استان را به شیوه‌ای وصف ناپذیر معنوی کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان نخستین برنامه فرهنگی عظیم گیلان در سال ۹۵ را برگزاری کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان عنوان کرد و گفت: اجرای نمایش بزرگ و زیبای فصل شیدایی به مدت ۱۰ شب دومین اقدام بزرگ فرهنگی استان بود که موج معنوی مطلوبی را در استان رقم زد.

بایرامی با اشاره به اینکه برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سومین کار عظیم فرهنگی است که به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان نصیب استان شده است، تصریح کرد: برگزاری این مسابقات، مهمترین و ارزشمندترین اقدام فرهنگی در استان گیلان محسوب می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه موضوع قرآن مهمترین اصل در جامعه اسلامی است، بیان کرد: بیان و توسعه صحیح مفاهیم قرآنی یک فرصت فرهنگی تاثیرگذار در جامعه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه گیلان تا حد وسع و توان خود سعی در همکاری برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم داشته است، خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری مسابقات مذکور جلسات متعددی در سپاه قدس گیلان با عوامل اداره کل اوقاف در استان تشکیل شد.

بایرامی تنوع در نوع برنامه‌ریزی، فضای محیطی، جایگاه و سطح مسابقات را بسیار مطلوب عنوان کرد و افزود: سطح بالای میزبانی استان گیلان در برگزاری مسابقات نشان از فضای معنوی حاکم در استان است.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم موجب ارتقاء سطح توانمندی جامعه قرآنی استان می‌شود، تصریح کرد: گیلان استاتی استعدادپرور در زمینه‌های سیاسی، نظامی، دینی و قرآنی است که به‌طور شایسته از این فرصت‌ها استفاده می‌کند.

معاون سپاه گیلان با اشاره به اینکه امروز موضوع مسائل فرهنگی در کشور مظلوم واقع شده است، خاطرنشان کرد: موضوع فرهنگ در جامعه امروزی مسئله‌ای بسیار حساس تلقی می‌شود و به‌دلیل این حساسیت ویژه، بسیاری از نمایندگان مجلس حاضر به عضویت در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نشدند.

بایرامی با اشاره به اینکه موضوع فرهنگ در مجلس شورای اسلامی هم غریب واقع  شده است، بیان کرد: امید است روزی تمامی مسئولان به این نتیجه برسند که اصل و ریشه تمامی مسائل در حوزه فرهنگی است و اگر مسائل فرهنگی توسعه یابد تمامی مشکلات برطرف می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد