صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نمایندگان همچون مردم گیلان در محکومیت جریان فتنه و رسواکردن فتنه‌گران پیشتاز باشند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مردم گیلان که در حرکت‌های انقلابی مانند ۸ دی ۸۸ پیشتاز بودند، انتظار دارند نمایندگان آنها در محکومیت جریان فتنه و رسواکردن فتنه‌گران نیز پیشتاز باشند. حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه از نگاه قرآن همواره دو جریان حق و باطل وجود […]

کد خبر : 23410 | 2:35 ب.ظ | ۱۶ آبان , ۱۳۹۵

اشجری41

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مردم گیلان که در حرکت‌های انقلابی مانند ۸ دی ۸۸ پیشتاز بودند، انتظار دارند نمایندگان آنها در محکومیت جریان فتنه و رسواکردن فتنه‌گران نیز پیشتاز باشند.

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه از نگاه قرآن همواره دو جریان حق و باطل وجود داشته است، اظهار کرد: در آینده نیز چنین خواهد بود و گاهی حق و باطل واضح و روشن و گاهی باطل در لباس حق جلوه می‌کند.

وی ادامه داد: در چنین صحنه‌هایی اگر بصیرت دینی در انسان مؤمن نباشد، در دام فتنه‌ها افتاده و در مسیر انحراف قرار می‌گیرد و مقام معظم رهبری فرمودند «فتنه یعنی کسانی شعارهایی را با محتوای صد در صد باطل مطرح کنند، بیاورند برای فریب مردم».

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان فتنه را یک اتفاق خاص در یک دوره خاص ندانست و گفت: فتنه در طول تاریخ به ویژه در صدر اسلام بوده و مسلمانان را تهدید کرده است.

وی با بیان اینکه تمام فتنه‌ها و یادآوری آنها مانند دیگر ماجراهای تاریخی اسلام درس‌آموز است، تصریح کرد: باید پی در پی به یادآوری فتنه پرداخت.

اشجری بیان کرد: در مسیر انقلاب اسلامی نیز فتنه‌های بسیاری با طراحی استکبار جهانی و اجرا شدن عوامل پیاده نظام آنها شکل گرفت که بارزترین آن جنگ تحمیلی هشت ساله و فتنه ۸۸ بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این فتنه به بهانه تقلب در انتخابات، براندازی نظام مطمح نظر دشمن بود، خاطرنشان کرد: اگر هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و بصیرت دینی مردم نبود خسارت بزرگی متوجه انقلاب اسلامی می‌شد و شاید انقلاب تا مرز نابودی پیش می‌رفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان متذکر شد: یادآوری این جریان باید همواره توسط عالمان دین، خطبا و ائمه جمعه و جماعات بازخوانی شود.

وی با تصریح بر اینکه فتنه خط قرمز انقلاب اسلامی و فرقان انقلابیون از منافق سیرتان است، گفت: جای تأسف است که نماینده‌ای بگوید «داستان فتنه کی می‌خواهد در این مملکت تمام شود»، مگر جَمَل و نهروان و صفین در تاریخ اسلام تمام شد که فتنه ۸۸ در تاریخ انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود.

اشجری اضافه کرد: مردم گیلان که در حرکت‌های انقلابی مانند ۸ دی ۸۸ پیشتاز بودند، انتظار دارند که نمایندگان آنها در محکومیت جریان فتنه و رسوا کردن فتنه‌گران پیشتاز باشند اما برخی می‌خواهند نقطه سیاهی در پیشتازی مردم رشت در هشتم دی ماه سال ۸۸ ایجاد کنند.

به گفته وی، وقتی سران فتنه که این روزها حَسَب رأفت اسلامی در حصر بسر می‌برند و از پیشگاه خداوند و ملت بزرگ ایران عذرخواهی نمی‌کنند و هنوز بر عقیده باطل خود اصرار می‌ورزند، آیا داستان فتنه تمام‌شدنی است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: جای تعجب است کسی که ادعای ولایت‌مداری می‌کند تاکنون به بیانات مقام معظم رهبری در فواصل متعدد توجه خاص نداشته باشد که چرا ایشان دائماً موضوع فتنه را یادآوری می‌کنند.

وی با بیان اینکه به فراموشی سپردن داستان فتنه در این کشور، نقطه مقابل اندیشه‌های مقام معظم رهبری است، افزود: مگر ایشان نفرمودند «فتنه خط قرمز نظام است».

اشجری یادآور شد: با توجه به سخنان اخیر یکی از نمایندگان مبنی بر اتمام فتنه در این کشور، جا دارد دیگر نمایندگان موضع خود را در این زمینه آشکار کنند به ویژه کسانی که در هفته‌های گذشته با خارجی خواندن برخی انقلابیون غیر گیلانی قصد تودهنی و تأدیب آنها را داشتند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد