صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست بصیرتی با موضوع “انقلابی‌گری” در رشت برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: نشست بصیرتی با موضوع انقلابی‌گری به مناسبت هفته بسیج در رشت برگزار می‌شود. سرهنگ مجید دوهندو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به آغاز اردوی عملی آمادگی دفاعی در حوزه دانش آموزی رشت، اظهار داشت: برگزاری کارگاه آموزش ضرورت‌های افزایش جمعیت در سالن همایش دبیرستان توحید از جمله […]

کد خبر : 23576 | 2:04 ب.ظ | ۶ آذر , ۱۳۹۵

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: نشست بصیرتی با موضوع انقلابی‌گری به مناسبت هفته بسیج در رشت برگزار می‌شود.

سرهنگ مجید دوهندو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به آغاز اردوی عملی آمادگی دفاعی در حوزه دانش آموزی رشت، اظهار داشت: برگزاری کارگاه آموزش ضرورت‌های افزایش جمعیت در سالن همایش دبیرستان توحید از جمله برنامه‌های امسال هفته بسیج در رشت است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، برگزاری نشست بصیرتی با موضوع “انقلابی‌گری” را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در رشت اعلام کرد و افزود: این نشست بصیرتی امروز بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) رشت برگزار می‌شود.

دوهندو با اشاره به برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان در نمازجمعه رشت در قالب جمعیت مدافعان حرم اعلام کرد: در این مراسم با شکوه در مصلی امام خمینی(ره) رشت از نیروهای بسیجی نمونه در پایگاه‌های مختلف بسیج در شهرستان رشت تقدیر شد.

وی با بیان اینکه  مراسم “میز خدمت” در تجمع سازمان یافته بسیجیان در مصلی رشت برگزار شد اعلام کرد: در این مراسم، “میز خدمت” نیروهای بسیجی ادارات سراسر استان گیلان جهت نهادینه سازی فرهنگ بسیجی جهت خدمتگذاری به مردم ایجاد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اعلام اینکه  یادواره شهدای آبروی محله شب گذشته در مسجد مالک اشتر رشت برگزار شد خاطرنشان کرد: صبح امروز نیز رزمایش پدافند غیرعامل با تلاش حوزه دانش آموزی در هنرستان صنایع شیمیایی اجرا شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد