صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






«رسانه‌های مهدی‌یاور» گیلان تجلیل می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ابوذر مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری این استان در سال ۹۶، گفت: رسانه‌های مهدی‌یاور گیلان در این جشنواره تجلیل می‌شود. به گزارش شبستان، محسن جعفری، مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان در دیدار با خبرنگاران اعزامی گیلان به پیاده‌روی اربعین حسینی(ع)، گفت: چشمان رسانه‌های امپریالیسمی […]

کد خبر : 23586 | 8:26 ق.ظ | ۹ آذر , ۱۳۹۵

جعفری 161

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ابوذر مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری این استان در سال ۹۶، گفت: رسانه‌های مهدی‌یاور گیلان در این جشنواره تجلیل می‌شود.

به گزارش شبستان، محسن جعفری، مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان در دیدار با خبرنگاران اعزامی گیلان به پیاده‌روی اربعین حسینی(ع)، گفت: چشمان رسانه‌های امپریالیسمی با ابهت و موج خروشان میلیون‌ها زائر حسینی(ع) در بزرگترین راهپیمایی جهان کور شد.

وی با اشاره به خشم و نگرانی مستکبران از راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع)، افزود: خبرنگاران ایرانی با کمک خبرنگاران مسلمان رویداد بزرگ اربعین را برای جهانیان مخابره کردند.

جعفری با بیان اینکه اشاعه و ترویج فرهنگ حسینی(ع) از مهمترین رسالت مطبوعات است، اظهار کرد: رسانه انقلابی رسانه‌ مروج ارزش‌ها و باورهای دینی است.

وی با بیان اینکه نباید اخبار روز مره رسانه‌ها را از نشر اخبار و گزارش‌های حوزه مهدویت غافل کند، تصریح کرد: برای نشاط و پویایی انقلاب اسلامی نیازمند ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه هستیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ابوذر مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری این استان در سال ۹۶، گفت: رسانه‌های مهدی‌یاور گیلان در این جشنواره تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در ترویج فرهنگ مهدویت، رسالت عظیمی را برعهده دارند، افزود: باید در سایه گسترش اخلاق و فضیلت در جامعه  راه را برای ظهور امام زمان (عج) هموار کرد.

جعفری خاطرنشان کرد: رسانه‌ها دانشگاه‌های عمومی برای آگاه‌سازی، تربیت و پرورش در جامعه اسلامی هستند و دانشگاه اسلامی بدون کلاس و رشته مهدویت فاقد اعتبار است.

وی با بیان اینکه برای تحقق زمینه ظهور امام زمان(عج)، نیازمند مقدماتی هستیم، گفت: بر اساس آموزه‌های اسلامی فراهم کردن این مقدمات از وظایف منتظران آن حضرت است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد