صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






وظیفه علما روشنگری در زمینه فتنه است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کسی که خود را تابع ولایت می‌داند اما در عمل تبعیت نمی‌کند منافق است، گفت: دست خود را در دهان مار سمی ببریم اما نباید دست خود را مقابل نامردان و بی‌ریشه‌ها دراز کنیم. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پروایی در جمع هیأت‌های عزاداری […]

کد خبر : 23591 | 8:37 ق.ظ | ۹ آذر , ۱۳۹۵

احمد پروایی ۰۲۳

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کسی که خود را تابع ولایت می‌داند اما در عمل تبعیت نمی‌کند منافق است، گفت: دست خود را در دهان مار سمی ببریم اما نباید دست خود را مقابل نامردان و بی‌ریشه‌ها دراز کنیم.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پروایی در جمع هیأت‌های عزاداری نیروهای مسلح در مصلای امام خمینی(ره)  شهر رشت با تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) اظهار کرد: خداوند درباره پیامبر مکرم اسلام(ص) تعبیرهای مختلفی دارد و در یک آیه قرآن فرموده «خلق و خوی پیامبر اکرم(ص) دارای عظمت است».

وی ادامه داد: برخی از ما می‌پرسند آیا به جناح راست یا چپ گرایش دارید، اینها باید بدانند راه ما مستقیم و ادامه راه امام علی(ع) و ولایت مطلقه فقیه بوده و با توجه به راه مستقیم پیامبر(ص) و امام علی(ع) گرایش به چپ و راست انحراف است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری فکر، پندار، رفتار، عملکرد و تمام اعمال پیامبر(ص) را از جانب خداوند دانست و افزود: پیامبر(ص) دارای اعجاز قرآن و سنت بوده و پیامبر و امامان(ع) متعلق به تمام بشریت هستند.

وی پیامبر(ص) را دارای کوثر خواند و گفت: فاطمه (س) یک کوثر است و هر کس با پیامبر(ص) و علی(ع) مقابله کند ابتر می‌شود و خداوند بهشت و کوثر را به پیامبر عطا کرده و کسی که می‌خواهد بهشت برود باید در مسیر پیامبر(ص) باشد و این امر عصمت پیامبر(ص) را به اثبات می‌رساند و پیامبر(ص) بر امت خود و انبیا گواهی دارد.

پروایی با اشاره به اینکه نباید در مقابل جنایات آمریکا، رژیم صهیونیستی و داعش ساکت بمانیم، بیان کرد: در جنگ نرم دشمنان باید حواسمان جمع باشد.

 نباید دست خود را مقابل بی‌ریشه‌ها دراز کنیم/آمریکا و صهیونیسم ریشه ندارند

وی با ذکر مثالی در مورد اقتصاد مقاومتی گفت: دست خود را در دهان مار سمی ببریم اما نباید دست خود را مقابل نامردان و بی‌ریشه‌ها دراز کنیم و آمریکا و رژیم صهیونیستی ریشه ندارند، ریشه متعلق به اسلام است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری استقامت را راه امام حسین(ع)، پیامبر اکرم(ص)، اهل بیت(ع) و شهدای مدافع حرم دانست و افزود: اگر در مسیر امام حسین(ع) قرار بگیریم موفق هستیم در غیر این صورت خسران شامل حال ما می‌شود.

وی با بیان اینکه منافق کسی است که در زبان خود را تابع ولایت می‌داند اما در عمل از او تبعیت نمی‌کند، گفت: منافق را باید تحقیر کرد و نباید با نرمی با او رفتار کنیم و نباید فریب اشک‌های منافق را بخوریم.

پروایی با بیان اینکه آنها که حق بیت‌المال را خوردند اکنون اشک تمساح می‌ریزند، خاطرنشان کرد: نباید فریب اشک آنها را بخوریم، برخی خوب حرف می‌زنند اما سخنان آنها مکر است و نباید به نماز آنها اعتنا کرد.

وی یادآور شد: برخی از افراد برای اینکه به او رأی دهند خیر می‌شوند و مسجد می‌سازند و نباید فریب مسجد آنها را خورد زیرا با ساخت مسجد در کمین نیروهای ارزشی هستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی مدیون جوانان است، اظهار کرد: البته در این زمینه وجود امام راحل و علما را فراموش نکنیم.

وی با تصریح بر اینکه کسانی که فتنه کردند روزی در مقابل امام(ره) زانو می‌زدند، خاطرنشان کرد: فتنه تفاوت بین حق و باطل بوده و وظیفه علما روشنگری در این زمینه است و باید پاسخگوی خون شهدا باشیم و برای دل خوشی برخی از افراد حرف نمی‌زنیم.

به گزارش فارس، امروز راهپیمایی هیأت‌های عزاداری نیروهای مسلح گیلان به طرف مصلای رشت برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد