صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرارسیدن یازدهم آذر

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن یازدهم آذر، سالگرد شهادت روحانی مبارز، سردار جنگل «میرزا کوچک‌خان»: یازدهم آذر یادآور مجاهدت آزادمردی‌ست که فریاد مردم مسلمان و خسته از استبداد و تشنۀ آزادی ایران را از جنگل‌های سرسبز گیلان به گوش جهانیان رساند. روحانی مبارزی که با پشتوانۀ دینی و اعتقادی خود، […]

کد خبر : 23603 | 9:17 ق.ظ | ۱۱ آذر , ۱۳۹۵

۷r5pn5rm

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن یازدهم آذر، سالگرد شهادت روحانی مبارز، سردار جنگل «میرزا کوچک‌خان»:

یازدهم آذر یادآور مجاهدت آزادمردی‌ست که فریاد مردم مسلمان و خسته از استبداد و تشنۀ آزادی ایران را از جنگل‌های سرسبز گیلان به گوش جهانیان رساند. روحانی مبارزی که با پشتوانۀ دینی و اعتقادی خود، گام‌ در صراط  جهاد و شهادت نهاد و نهضت باشکوه جنگل را در سایۀ پیروی از ائمه اطهار(ع) و با تاسی از اباعبدالله ‏الحسین(ع) بنیان‌گذاری کرد و حماسه‌ای بی‌بدیل از غیرت و دلاوری مردم گیلان در مبارزه با استکبار واستبداد آفرید.

«میرزا کوچک‌خان جنگلی» در برابر زور و ظلم طاغوت شجاعانه ایستاد و در راه تحقق حکومتی اسلامی تا آخرین نفس مبارزه کرد و همچون ستارۀ درخشانی در آسمان تاریخ میهن اسلامی درخشید. «سردار جنگل» با آزادگی و شرافت خود بخشی از هویت اسلامی ملت ایران را شکل بخشید و با تقدیم هستی خود در پیمان مقدس خویش با خداوند به ایران و ایرانی درس شهامت و غیرت داد.

منشور و اسناد به‌یاد مانده از حاکمیت نهضت جنگل که به فرموده مقام معظم رهبری یک واحد مینیاتوری از جمهوری اسلامی در دوران خود و در استان گیلان بود؛ حکایت از اندیشه‌های دینی سردار بزرگی دارد که هدفی جز عدالت‌خواهی و اجرای احکام اسلامی نداشت. «سردار جنگل» با قیام خود پرچم عزت و افتخار گیلانیان را بر دوش کشید و چراغ راهی شد تا انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی برسد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن گرامیداشت یازدهم آذر، سالروز شهادت روحانی شهید «میرزا کوچک‌خان جنگلی»، نماد غیرت و شهامت، سمبل فتوّت و رشادت و الگوی مبارزۀ با استکبار و استبداد و همچنین پاسداشت یاد و خاطره علماء و طلاب شهید استان؛ از خداوند منان، تعالی انقلاب اسلامی با الهام از آموزه‌های ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) و همچنین برای ملت شریف ایران به‌ویژه گیلانیان غیور و ولایی توفیق رهپویی مکتب شهدای والامقام در سایه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را مسألت می‌نماید.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد