صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری یادواره «احمدرضا مظلومی»؛ شهید قدس و سردار جبهه‌های لبنان

یادواره سردار جبهه‌های لبنان، شهید قدس احمدرضا مظلومی در گلزار شهدای رشت برگزار شد. به گزارش تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین محمد مدنی در یادواره سردار شهید قدس احمدرضا مظلومی در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه شهیدان باعث سرافرازی ملت ایران و قوام پرچم توحید شدند اظهار داشت: شهید مظلومی‌ها بستر را برای شهدای مدافع […]

کد خبر : 23635 | 7:31 ق.ظ | ۱۳ آذر , ۱۳۹۵

احمدرضا مظلومی 11

یادواره سردار جبهه‌های لبنان، شهید قدس احمدرضا مظلومی در گلزار شهدای رشت برگزار شد.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین محمد مدنی در یادواره سردار شهید قدس احمدرضا مظلومی در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه شهیدان باعث سرافرازی ملت ایران و قوام پرچم توحید شدند اظهار داشت: شهید مظلومی‌ها بستر را برای شهدای مدافع حرم نهادینه کردند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه شهدا برای حفظ و حراست حرم و حریم اهل بیت(س) رفتند افزود: شهدا پاسداری و حراست از پرچم توحید را بر عهده دارند.

مدنی با بیان اینکه شهادت برای مردان خدا هدف نیست بلکه شهادت در مسیر هدف است تصریح کرد: اگر انسان در هدف ولایی بودن جان خود را نثار کند شهید است.

وی با اشاره به اینکه مومن واقعی فقط در نماز، دعای کمیل، دعای توسل و دعای ندبه خلاصه نمی‌شود گفت: مومن کسی است که ایمان واقعی و جوهری به خدا و رسول خدا بیاورد.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه ادعای مومن واقعی را عمل وی اثبات می‌کند خاطرنشان کرد: مومنان واقعی اهل جهاد هستند و با اهدای مال و جان خود در راه خدا به تقرب الهی می‌رسند.

مدنی با بیان اینکه افرادی که به‌دلیل مسئولیت و پست‌های اداری در مسیر جهاد خدا کم می‌آوردند گوش به سخنان شیطان سپرده‌اند افزود: افرادی که در راه جهاد خدا مرتکب شک و تردید می‌شوند قدم صدق و لسان صدق آنها یکی نیست.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه هر کدام از شهدای بزرگوار قبل از شهادت برجسته ترین صفات الهی و انسانی را در خود ایجاد کردند تصریح کرد: قدم و لسان صدق شهدا محصول نیت صدق آنها است.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد